تعمیرات پکیج

 

 

 

تعمیرات پکیج جزو خدمات تخصصی این مجموعه میباشد که در چندین شعبه در سطح شهر تهران آماده ارائه سرویس به مصرف کنندگان انواع شوفاژ دیواری هستیم . 

آموزش تعمیر پکیج نیز جزو یکی از اهداف ما از ایجاد این وبلاگ میباشد و امیدوارم با مراجعه به لینک فوق از مطالب و مقالات و همچنین ویدئوهای منتشر شده در سایت ما نیز بهره‌مند شوید .  

 

تعمیرات پکیج شبانه روزی

عمده ترین خدماتی که توسط این مرکز ارائه میشود عبارتند از :

- سرویس دهی منظم به کلیه مصرف کنندگان پکیج در سراسر تهران

- ارائه گارانتی قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه

- ارائه ضمانت خدمات صورت گرفته به مدت 3 ماه

- تعمیر تخصصی انواع پکیج شوفاژ دیواری و زمینی در محل

- مراجعه سرویسکار تنها پس از یک ساعت از تماس مشتری  و یا زمان تعیین شده از سوی مشتری

- رعایت اصول مشتری مداری از سوی کارکنان اداری و خدماتی و رسیدگی به شکایت مشتری

  

مشخصه‌های یک تعمیرکار ایده‌آل چیست :

باید دارای مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای باشد

باید دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات پکیج باشد

باید از سوی مرکزی معتبر معرفی گردد

باید قیمت‌ها را منصفانه حساب کند

خوشبختانه تمام تعمیرکاران این مجموعه از این فیلتر‌ها گذشته‌اند

 

 

سرپرست واحد خدمات 

 09120974053 

 آیا از‌هزینه‌های بالای تعمیرات خسته شده‌اید ؟

 

 

 

ما بهترین کیفیت را به همراه پایین ترین قیمت تضمین میکنیم

 


  

آموزش عیب یابی و تعمیر پکیج

ایران رادیاتور
 ایساتیس
 بوتان
 تاچی
 آریستون
گلدیران


 

 

مقالات آموزشی جهت عیب یابی و تعمیر پکیج 

پکیج هیچ عکس العملی ندارد

نکات مهم در یخ زدگی پکیج

پکیج روشن نمیشود

کد خطای انواع پکیج دیواری

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج

نحوه تست و شناسایی قطعات پکیج 

روش تنظیم فشار پکیج دیواری

آبگرم مصرفی گرمای مطلوبی ندارد

آب مصرفی داغ ولی شوفاژ سرد

آب گرم پکیج گاهی سرد میشود

فشار پکیج خود بخود بالا میرود

پکیج بدون درخواست روشن میشود

پکیج حالت تابستانی رادیاتورها گرم است

پکیج بدون هیچ درخواستی روشن میشود

علت هواگیری مداوم رادیاتورها

نحوه ی راه اندازی حالت زمستانی

نکات مهم قبل از انجام سرویس

ایجاد صدای بلند در حین استفاده

 

 

در مورد پکیج دیواری

همه چیز در مورد رادیاتور شوفاژ

شناسایی قطعات پکیج دیواری

وظایف قطعات پکیج دیواری

سوالات در مورد پکیج شوفاژ دیواری

پکیج چیست ؟ قبل از خرید بدانیم

اطلاعاتی در مورد پکیج دیواری

نکات مهم در قبل از خرید و نصب پکیج

نکات مهم در انتخاب پکیج

معایب پکیج شوفاژ 

انواع پکیج شوفاژ گازی

پکیج چیست

انواع پکیج

مسائل ایمنی و بهداشتی پکیج دیواری

 

 

چگونه عمر پکیج را بالا ببریم

نگهداری صحیح از دستگاه پکیج شوفاژ دارای فرهنگی خاص میباشد و تابع شرایطیست که به طبع با انجام موارد زیر و نگهداری صحیح دستگاه به طور قابل توجه ای از هزینه های تعمیر در آینده صرفه جویی خواهید کرد .

راهکارهایی که در ادامه میخوانید حاصل تجربات چندین ساله من میباشد پس با دقت مطالعه کنید

اگر میخواهید برای همیشه از شر تعمیرات پکیج خلاص شوید راهکار زیر را انجام بده

 

قبل از هر چیزی به شما پیشنهاد میکنم همین امروز از یک تعمیرکار مجاز بخواهید جهت سرویس پکیج مراجعه و از او بخواهید کارهای زیر را انجامدهد :

 

_ تلفنی از تعمیرکار بخواهید این لوازم را تهیه و با خود بیاورد :

الف . صافی برگشت

 

ب . فیلتر پلی مگنت {پلی فسفات و رسوب زدای مغناطیسی}

 

ج . محافظ برق پکیج استاندارد

 

د . محلول ضد رسوب پروتکتور

 

_ پس از مراجعه تعمیرکار پکیج و در شروع از وی درخواست کنید آب شهر را داخل سیستم رادیاتور انداخته و مسیر رادیاتورها را کاملا شستشو بدهد و اینکار را تا زمانی که آب خروجی کاملا تمیز باشد ادامه بده

 

{جهت انجام اینکار همانند تصویر بالا شیلنگ آب سرد ورودی به دستگاه را بوسیله یک مغزی تبدیل 1/2 به 3/4 به شیلنگ رفت شوفاژ متصل کرده و شیلنگ برگشت شوفاژ را درون ظرف و یا سینک قرار داده و سپس شیر ورودی آب را باز کرده. بدین ترتیب آب وارد سیستم رادیاتور ها شده و کل مسیر را تمیز نموده و از شیلنگ برگشت تخلیه میشه }

_ پس از شستشوی مدار شوفاژ از تعمیرکار خود بخواهید مبدل ثاویه در دستگاههای دو مبدل و مبدل اصلی در دستگاه های تک مبدل را باز کرده و ترجیحا با پمپ و دیسکلر تمیز شستشو دهد

 

_ سپس صافی برگشت برنجی را زیر شیلنگ برگشت {شیلنگی که زیر پمپ پکیج متصل میباشد} وصل کنید

_ فیلتر پلی مگنت را در ورودی آب سرد قبل از ورود به پکیج نصب میکنید

_ از تعمیرکار بخواهید محلول پروتکتور را به سیستم تزریق نماید 

_ محافظ برق پکیج را نصب کنید

_ و پس از تنظیم مناسب شعله و باد زدن منبع انبساط |در صورت نیاز} و همچنین بازبینی کلیه قطعات مکانیکی اقدام به استارت پکیج نمایید

خوب بعد از انجام این مراحل توسط تعمیرکار حالا میتونم بهتون این نوید رو بدم اگر در شیوه نگهداری پکیج به نکات زیر اهمیت بدید دیگه از شر تعمیرکار راحت میشید

 

نکات مهم در نگهداری از پکیج شوفاژ

 

1 - قبل از هر چیزی یادآوری کنم سعی کنید حداقل هر چند روز یکبار پکیج را بازرسی کنید و در صورت نیاز فشار بار پکیج را روی 1/5 تنظیم نموده 

 

توجه : در صورت مشاهده کوچکترین تغییری در روند عادی کارکرد پکیج به عنوان مثال مشاهده خیسی و نم زیر پکیج . چکیدن حتی یک قطره آب از پکیج و یا شنیدن صدای غیر عادی از پکیج حتما با تعمیرکار خود مشورت نموده و در صورت نیاز درخواست انجام سرویس نموده چرا که هزینه یک سرویس معمولی پکیج کمتر از 30 هزار تومان میشود ولی هزینه رفع ایراداتی که بواسطه عدم توجه شما صورت گرفته بیشتر از چند صد هزار تومان خواهد شد

 

 

 

2 - بهترین کارحضور تعمیرکار قبل از شروع فصل سرما و همینطور بعد از تمام شدن فصل سرما جهت تنظیم مناسب شعله پکیج و تغییر قصل میباشد

 

3 - مسئله ای که اکثرا بهش توجه نمیکنند و همین امر باعث فرسودگی و خرابی های زیادی در پکیج میباشد  استفاده در دمای بالای 60 درجه هم درجه حرارت آب گرم مصرفی  و هم گرمایش رادیاتور میباشد . که اگر با این مسئله کنار بیاید که دما بیشتر از ۶۰ درجه نره جلوی کلی از خرابی‌ها رو گرفتید. 

 

حالا مطمئن باشید پکیجتون عمر نوح خواهد داشت

 

 

  جهت عیب یابی و رفع عیب پکیج حتما ادامه مطلب رو مطالعه کن

 بزرگترین مرکز ارائه دهنده تعمیرات پکیج در تهران

کلیه تعمیرکاران ما سرویس پکیج را معمولا در هر بار تعمیرات انجام میدهند

انجام سرویس پکیج و تعمیر پکیج دیواری در محل بدون نیاز به حمل

سرویس دهی با بیش از 17 تعمیرکار پکیج دیواری ماهر

بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر پکیج در شهر تهران

 

ارور پکیج ایران رادیاتور مدل K24FF

کد AF= سیستم ضد یخ زدگی

 

کد E1 = پرشر سوییچ آب در وضغیت قطع میباشد (مدار ان باز است)

کد E2= عیب یابی شعله (یون ) حین کار

کد E8 = ترموستات حدی 105 درجه عمل کرده است (قطع است)

کد E10 = نشت دود به محیط(ترموستات دودکش قطع است)

کد E12-E30-E99= برد الکترونیک معیوب است

کد E31= ترمیستور مدار شوفاژ اشکال دارد(اتصال کوتاه کرده است )

کد E32=ترمستور مدار شوفاژ اشکال است(مدار آن باز است )

کد E41= ترمستور آبگرم مصرفی اشکال دارد(اتصال کوتاه است)

کد E42 = ترمستور آبگرم مصرفی اشکال دارد (مدار آن باز است )

کد E50 = فن خاموش است اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت وصل میباشد

کد 51 E= فن روشن است اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع میباشد

کد E81 = ترموستات حدی105 درجه قطع کرده است ولی دمای انداز گیری شده توسط ترمستور طبیعی است

کد E91 = نوسان ولتاژ برق (بیشتر از 260 ولت و کمتر از 160 ولت)

روش عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

ارور پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF . L24CF

با توجه به تنوع مدل های پکیج ایران رادیاتور تعمیرات تخصصی محصولات این شرکت نیازمند گذراندن دوره های آموزشی میباشد که هر چند وقت یکبار توسط کادر خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور برگزار میشود و فقط نمایندگان مجاز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور امکان حضور در این دوره ها را دارند . 

پکیج ایران رادیاتور L از سری پکیج های دیجیتال ایران رادیاتور میباشد و. جهت عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff و l28ff با مراجعه به این لینک آموزش دقیق تری مشاهده خواهید کرد . 

ارور پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff

کدE1= پرشر سوییچ آب در وضعیت قطع میباشد

 

کدE2 = عیب یابی یون حین کار

کدE8= ترموستات حدی در 105 درجه عمل کرده است .یعنی قطع کرده است

مدل L24CF کد E10= نشد دود به محیط (ترموستات دودکش قطع است)

کد E99-E30-E12= برد الکترونیک معیوب است

کد E31= ترمیستور مدار شوفاز اشکال دارد (اتصال کوتاه کرده است )

کد E32= ترمیستور مدار شوفاژ اشکال دارد (مدار ان باز است)

کدE41= ترمیستور آبگرم مصرفی اشکال دارد(اتصال کوتاه است )

کد E42= ترمیستور آبگرم مصرفی اشکال دارد(مدار آن باز است)

مدل L24FF کد E50 = فن خاموش است اما پریشور سوییچ هوا در وضعیت وصل میباشد

مدل L24FF کد E51 = فن روشن است اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع میباشد

کد E81 = ترموستات حدی 105 درجه قطع کرده است ولی دمای اندازه گیری شده توسط ترمیستور طبیعی است

کد E88 = پکیج بیش از اندازه گرم شده بالاتر از 89 درجه و کمتر از 105 درجه

کد AF =هنگامی که سیستم ضد یخ زدگی فعال میشود نمایشگر علامت AF رو نمایش میده

روش عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

ارور پکیج بوتان مدل VERONA

E01=وجود اشکال در روشن شدن مشعل پس از طی شدن پروسه جرقه زنی

عدم تشکیل و یا تشخیص شعله 

جهت رفع ارور E1 پکیج ورونا قبل از هر کاری از باز بودن مسیر گاز اطمينان حاصل کنید. در مرحله بعد با باز کردن درب محفظه احتراق دقت کنید اگر اصلا شعله تشکیل نمی‌شود ولی شیر کنترل گاز مسیر گاز را باز می‌کند به احتمال قوی جرقه در جای خود نمی‌زند ولی اگر بوی گاز احساس نشد به بوبین شیر گاز مشکوک بشید. اگر هم شعله تشکیل شده و پس از چند ثانیه خاموش میشود یون تشخیص شعله را بررسی کنید. 

E02= عمل نمودن کلید حرارتی در اثر بالا رفتن بیش از حد دمای آب مدار گرمایش یا قطعی در کابل متصل به آن

فعال شدن کلید حرارتی و یا بالا رفتن ناگهانی دمای مبدل حرارتی که میتونه ناشی از عدم گردش صحیح آب در مدار گرمایشی باشد. 

جهت رفع ارور E02 پکیج ورونا ابتدا با باز کردن پیچ جلوی پمپ و چرخاندن محور داخلی از روان بودن و سالم بودن پمپ اطمينان حاصل کنید 

E03=عمل نمودن کلید حرارتی کلاهک تعدیل

E04= پایین بودن فشار آب مدار گرمایش

کم شدن فشار بار پکیج باعث بروز خطای E04 در پکیج ورونا میباشد و جهت برطرف نمودن این مشکل می‌بایست شیر پرکن زیر پکیج را باز کنید و زمانی که عقربه فشار روی 1/5 آمد ببندید 

E06= خرابی سنسور دمای آبگرم بهداشتی

نیاز به تعویض سنسور آب مصرفی دارد

E07=خرابی سنسور دمای آب مدار گرمایش یا قطعی سیم آن

نیاز به تعویض سنسور 

E09=عدم گردش آب مدار

باید سلامت کارکرد پمپ پکیج مورد آزمایش قرار بگیرد 

E11=پارازیت شعله
(تداخل امواج مغناطیسی اطراف پکیج)

E12=قطعی سیم مدولاتور شیر گاز

E28= تکرار متوالی یک خطا بیش تر از 5 بار

در صورتی که از محصولات بوتان استفاده می‌کنید و قصد دریافت آموزش های کامل ما را دارید پیشنهاد میکنم حتما مقاله ما را با عنوان تعمیر پکیج بوتان که در سایتی دیگر منتشر کردیم مطالعه بفرمایید 

روش عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان

ارور پکیج بوتان مدل roma

A01=
خرابی حسگر:به طور کلی تشکیل نشدن شعله(خرابی جرقه زن ،خرابی شیر گاز و قطعی گاز )

 

 

به َطور کلی عدم تشخیص و یا تشکیل شعله را شامل می شود و به دلایل زیر مربوط میشه :

_ در صورتی که شیر کنترل گاز مسیر را باز می‌کند و جرقه زن عمل می‌کند و دستگاه روشن نمی‌شود احتمالا جرقه روی برنر نمیخورد 

_ در صورتی که شیر کنترل گاز مسیر را باز نمیکنه و جرقه زن عمل می‌کند احتمالا بوبین شیر گاز سوخته است 

_ در صورتی که شعله تشکیل شده و پس از چند ثانیه خاموش میشود مشکل از حسگر شعله یا یون تشخیص شعله میباشد که به چند دلیل میباشد :

1- فاصله یون تا برنر استاندارد نیست 

2- یون شکسته و یا سیم آن قطع شده

3- یون کثیف شده یا دوده گرفته است 

_ جرقه زن عمل می‌کند و مسیر هم باز می‌شود ولی شعله تشکیل نمی‌شود که در این حالت به احتمال قوی فاصله الکترود جرقه زن تا برنر استاندارد نیست (فاصله استاندارد ۳ تا ۵ میلیمتر است )

A02= کلید حرارتی

فعال شدن کلید حرارتی به چند دلیل اتفاق می افتد :

_ اگر بدون هیچ عملکردی کد A02 در پکیج بوتان مدل روما ظاهر شد به احتمال زیاد مشکل از خراب شدن یا معیوب شدن کلید حرارتی هست 

_ ولی در صورتیکه دستگاه مدتی کار کرده و سپس این خطا نمایان شده است به احتمال زیاد مشکل جوش آوردن پکیج میباشد که خود به چند دلیل اتفاق می افتد :

1- خرابی پمپ (سوختن، جام شدن، لقی روتور پمپ  

2- رسوب گرفتن مبدل ثانویه یا رادیاتور ها در حالت زمستانی 

3- آشغال گرفتن صافی برگشت 

4- خرابی شیر موتوری یا معیوب بودن فنر بایپاس 

A03=
#پرشر دود
#ترموستات دود
#مجموعه فن

در پکیج بدون فن بوتان مدل روما در صورت بروز خطای A03 مشکل به طور حتم از ترموستات دود میباشد که با یکسره کردن آن و ریست پکیج از سالم بودن آن اطمينان حاصل کنید 

_ در پکیج فن دار بوتان مدل روما در صورتی که این ارور را داد ابتدا پرشر سوئیچ هوا را تست کنید و راحتترین راه تست نصب یک پرشر نو و ریست پکیج میباشد 

_ در صورتی که مشکل هنوز برقرار بود شیلنگ پرشر را ببینید داخلش آشغال نباشه و ونتوری فن را نیز از نظر سالم بودن و تمیز بودن بررسی کنید 

_ تمام موارد فوق در صورتی هست که فن کار میکنه ولی این ارور را میده. اگر فن کار نمیکنه ابتدا از روان بودن پروانه فن اطمینان حاصل کنید و سپس مطمئن شوید که فن نسوخته باشد 

A04=اشکال در کلید حداقل فشار آب

_ در صورتی که این ارور را مشاهده کردید ابتدا عقربه فشار پکیج را ملاحظه کنید که بین ۱ تا ۱/۵ بار قرار گرفته باشد 

_ در صورتی که عقربه روی ۱/۵ بوده و این ارور را می‌دهد اول مطمئن شوید که مانومتر گیر نکرده یعنی پرکن را باز کنید و فشار را تا نزدیک ۲ بالا ببرید اگر تکان نخورد احتمالا غلاف مانومتر رسوب گرفته ولی در غیر این صورت به معیوب بودن پرشر سوئیچ آب مشکوک شوید 

A05=خرابی برد

A06=مصرفیNTC

این خطا مربوط به خرابی سنسور آب مصرفی میباشد 

A07=گرمایش NTC

این خطا مربوط به خرابی سنسور گرمایشی میباشد 

A11=حسگر قبل از فرمان برد عمل کرده- انفجاری روشن شده

_ در صورتی که پکیج انفجاری روشن شود این خطا را مشاهده میکنید که باید دلایل انفجاری روشن شدن را که شامل عدم تنظیم فشار گاز مناسب یعنی کم یا زیاد بودن فشار گاز و همینطور عدم تنظیم فاصله استاندارد الکترود جرقه زن تا برنر میباشد که فاصله استاندارد ۳ تا ۵ میلی‌متر میباشد 

ADJ= تنظیم الکتریکی حداقل و حداکثر مدار گرمایش

چشمک زن زمستانه - تابستانه با بازشدن آب= اشکال در پرشر دود ، مجموعه فن (تا 10 دقیقه)

چشمک زن زمستانه -تابستانه =اشکال در کلید حداقل فشار آب (10 دقیقه)

 عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان

ارور پکیج بوتان مدل perla

E01=عدم تشخیص شعله
(شیر گاز ،جرقه زنی ، حسگر)

E02=قطعی ،خرابی ویا عمل کردن کلید حرارتی

E03=اشکال در پرشر دود ،مجموعه دود ،ترموستات دود

E04=عدم وجود فشار آب در مدار گرمایش

E06=
قطعی NTC آبگرم مصرفی

E7=
قطعی NTC گرمایش


E11=حس شدن شعله قبل از ارسال فرمان برد به شیر گاز


دما+چشمک زن = #عمل نمودن کلید فشار
#ترموستات ایمنی دود یا قطعی کابل متصل به آن
#کافی نبودن فشار آب مدار گرمایش

ADJ=تنظیم الکتریکی حداقل و حداکثر دمای گرمایش

روش عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان

ارور پکیج بوتان مدل CV

E1= نبود شعله-قطع گاز

عدم تشکیل شعله و یا تشخیص شعله که به دلایل زیر مربوط میشه 

_ ابتدا از باز بودن مسیر گاز ورودی اطمينان حاصل کنید 

_ سپس بررسی کنید اگر شیر گاز مسیر را باز می‌کند و شعله تشکیل می‌شود ولی پس از چند ثانیه قطع می‌شود که مشکل از تشخیص شعله توسط یون میباشد که یا سیم آن قطع شده و یا شکسته است و یا فاصله آن استاندارد نیست (۳ تا ۵ میلیمتر) 

_ اگر شعله تشکیل نمی‌شود و مسیر هم باز نمیشه احتمالا بوبین شیر گاز سوخته و یا شیر کنترل گاز معیوب شده است 

E2=فعال شدن کلید حرارتی مبدل و یا قطع ارتباط آت با برد

ابتدا اطمینان حاصل کنید فیش کلید حرارتی وصل باشد 

_ ممکنه کلید حرارتی معیوب شده باشه 

موارد فوق در صورتی هست که پکیج  اصلا روشن نشده و این ارور را میده اگر روشن شود و پس از مدتی کار کردن این ارور را داد به موارد زیر را بررسی کنید 

_ اول ممکنه پمپ سوخته باشد و یا جام شده یا روتور آن لق شده است 

_ رسوب گرفتن مبدل حرارتی اصلی یا ثانویه یا کثیف شدن صافی برگشت یا جرم داشتن رادیاتور ها و یا خرابی شیر موتوری 

E3= رفع نشدن مشکل دودکش ویا کلید ایمنی فشار دود بعد از دوقیقه

E4=خطای مدولاتور شیر گاز

E5=اشکال در سنسور حرارتی مدار گرمایش

احتمالا سنسور گرمایشی نیاز به تعویض دارد 

E6=اشکال در سنسور حرارتی مدار آبگرم مصرفی

احتمالا سنسور آب مصرفی نیاز به تعویض دارد 

E7=وصل نبودن کلید ایمنی فشار دودکش پس از روشن شدن فن

پرشر سوئیچ هوا را تعویض کنید و مشکل برطرف خواهد شد 

E8=اشکال در حسگر محیط خارجی

روش عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان

ارور پکیج بوتان مدل benessere pro

10= قطعی گاز
خرابی حسگر شعله

11=انفجاری روشن شدن

20=کلید حرارتی

21=خرابی یا قطع سنسور روی مشعل

22=سنسور دود

30و31=خرابی فن و کلید ایمنی دود بعد از یک دقیقه

40=پایین بودن فشار آب بیشتر از یک دقیقه

41=پایین بودن فشار آب کمتر از یک دقیقه

42=خرابی ترنسدیوسر(حسگر) فشار آب

51تا59=خرابی برد کنترل .برای حل این مشکل اقدامات زیر را انجام بدید:
تمامی برنامه ها رو به حالت پیشفرض برگردانده و دستگاه رو دوباره راه اندازی(ریستارت ) کنید
مجموعه سیم هارو به طور دقیق چک کنید
اتصالات را چک کنید
مرحله جرقه زنی دستگاه را چک کنید

60=خرابی NTC مصرفی

70و71=خرابی NTC گرمایش

77=خرابی NTC گرمایش از کف

J0= #خرابی برد کنترل
#خرابی کابل ارتباطی برد کنترل و برد نمایشگر

J1= قرار گرفتن شوفاژ در حالت کنترلی پس از یک دقیقه

روش عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان

ارور پکیج بوتان مدل benessere pro 30KIS

AL21= خرابی سنسور مشعل (200درجه)ن

AL22=قطع ارتباطی مجموعه سیم با برد

AL30=حسگر اختلاف فشار دود

AL31=هنگام بروز این کد دستگاه اتوماتیک ریست میشود تا شاید مشکل برطرف بشه

AL50=روشن شدن دسگاه بدون ارسال فرمان از برد
(دستگاه انفجاری روشن میشود)

روش عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان