تعمیر پکیج گلدیران


 

بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش پکیج های دیواری LG گلدیران در سراسر تهران

تعمیرات تخصصی پکیج گلدیران مدل پایونیر و پرستیژ در تمام نقاط تهران توسط کادری مجرب

بزرگترین مجموعه خدماتی گلدیران در سطح تهران

نماینده مجاز خدمات پس از فروش پکیج های دیواری گلدیران

خدمات پکیج گلدیران با سه شعبه فعال در استان تهران و بیش از 17 تعمیرکار با تجربه و دوره دیده

دفتر مرکزی خدمات پس از فروش پکیج گلدیران در تهران

مشترک گرامی شما جهت خدمات پکیج گلدیران در تهران فقط با ما تماس بگیرید

ارائه دهنده تعمیرات پکیج گلدیران به مصرف کنندگان محترم محصولات این شرکت میباشیم

ارائه دهنده خدمات پکیج ال جی در تهران با دو شعبه مرکزی توسط نیروی کارآمد زیر نظر شرکت

متخصص در زمینه تعمیر پکیج پایونیر گلدیران در تهران با کادری مجرب

متخصص در زمینه تعمیر پکیج پرستیژ گلدیران با کادری مجرب

در صورت نیاز به تعمیرکار پکیج گلدیران با ما تماس بگیرید

دفترچه راهنمای پکیج گلدیران

 

تلفن دفاتر خدمات پس از فروش گلدیران در سراسر تهران

88314410

22171477

 

 

کد خطا

شرح عیب

E1 نبودن گاز یا عدم تشخیص شعله
E2 دما بالای ۱۰۵ درجه سنسورحدعمل کرده است
E3 مشکل فن یا سوئیچ ایمنی دودکش
E4 کم بودن آب داخل دستگاه
E6 سنسور آبگرم مصرفی معیوب است
E7 سنسور رفت گرمایش معیوب است

download pdf

 

 دانلود دفترچه راهنمای گلدیران

پایونیر

پرستیژ


عیب یابی پکیج گلدیران

 

آبگرم مصرفی گرم نمیکند

 


در مدل پرستیژ :

 

 

 

ابتدا از مد زمستانی یا تابستانی ، سلکتور را تغییر می دهیم و FUNCTION را انتخاب می کنیم .

 

سپس با دو بار انتخاب کلید SET ،حالت « SET 01 » را انتخاب می کنیم .

 

بعد می توانیم با کلید + یا ــــ ، محدوده دمایی را بین 35 تا 60 درجه انتخاب می کنیم

 

در نهایت با دکمه ی SELECT تایید می کنیم .

 

 

 

زمانی که تنظیمات انجام شد ، می توانیم مجدد به حالت زمستانی یا تابستانی برگردیم.

 

 

 

در مدل پایونیر :

 

 

 

با چرخاندن سلکتور (که شکل شیر آب بر روی آن نمایش داده شده) به سمت + دما را بالاتر می بریم (حداکثر 60 درجه).

 

 

 

- در صورتیکه عدم گرمایش فقط برای یکی از شیرهای آب منزل باشد احتمال دارد ایراد از شیر منزل مشتری باشد (شیرهای اهرمی) در این حالت به ایشان اعلام شود شیری که آب گرم ندارد را درحالت آب گرم تا آخر باز کنند و سئوال شود که آیا فشار آبی که از شیر خارج میشود دقیقا مشابه فشار آب گرم خروجی از شیر سالم می باشد ؟ اگر جواب ایشا مثبت بود رسید صادر شود در غیر اینصورت احتمال دارد ایراد از شیر آب منزل باشد .

 

 

 

- ممکن است در زمان لوله کشی که لوله های آب گرم و سرد منزل مشتری بصورت توکار نصب شده است کنار همدیگر قرار گرفته باشد که در این حالت استاندارد مقررات ملی ساختمان اعلام میکند که لوله ها باید عایق بشوند در غیر اینصورت تبادل حرارتی اتفاق می افتد .

 

 

 

- د رصورت چک کردن کلیه موارد فوق و عدم رفع ایراد با ما تماس بگیرید

 

آب مصرفی گرم است ولی با بستن آب گرم اگر بلافاصله آب گرم را باز کنیم دستگاه دیر روشن میشود و آّب با تاخیر گرم میشود

 


از آنجاکه با خاموش شدن شعله فن دستگاه مدت زمان قابل تنظیمی را جهت تخلیه گاز و دود از محفظه احتراق روشن می ماند باعث می شود اگر بلافاصله آب گرم را باز کنیم تا قبل از خاموش شدن فن شعله روشن نشود به همین جهت در مواقعی که مشتری خواهان این هستند که مدت زمان کمتری بعداز باز و بسته کردن آب گرم ، آب گرم شود تنظیمات ذیل را با ایشان انجام دهید :

 

 

 

1- کلید سلکتوری را روی حالت func قرار دهید .

 

2- دکمه set را فشار داده تا set19 روی صفحه Display نمایان شود .

 

3- این set را میتوان با دکمه + و - از 15s - 250s تنظیم کرد که تنظیمات کارخانه آن 120s می باشد و اگر بخواهیم آب پس از بسته شدن ودوباره باز شدن زودتر گرم شود این set را روی مدت زمان کمتری تنظیم میکنیم پس از تنظیم زمان مورد نظر دکمه SELECT را انتخاب میکنیم تا دمای تنظیمی انتخاب شود.

 

 

 

در صورت تنظیم مورد فوق و عدم رفع ایراد با ما تماس بگیرید

22171477

88314410

 

فشار آبگرم مصرفی کم میباشد

 

اگر این مورد فقط در مورد یکی از شیرهای آب منزل صادق بود احتمالا" ایراد از شیر آب می باشد ، درغیر اینصورت رسید صادر شود.

 

 

 

عواملی که ممکن است موجب ایجاد این مشکل گردد به شرح زیر می باشد :

 

1- در صورتیکه فیلتر سختی گیر آب در مسیر آب شهر ورودی قرار گرفته باشد ، ممکن است بدلیل کیپی آن ، فشار آب ورودی شکسته شود .

 

2- در صورتیکه فیلتر در مسیر آب شهر قرار نگرفته باشد احتمال دارد مبدل رسوب گرفته باشد (البته این مورد در صورتیکه مدتی از نصب دستگاه گذشته باشد و نه در مواردیکه تازه نصب شده است اتفاق می افتد

 

آیا نصب سختی گیر الزامی است

 

بله .

 

فیلتر سختی گیر اب بدلیل از بین بردن میزان سختی آب ورودی به پکیج مانع از ایجاد رسوب در لوله های پکیج و همچنین مبدل میشود .

 

رادیاتورها گرم نمیشوند

 

در مدل پرستیز :

 

 

 

ابتدا از مد زمستانی ، سلکتور را تغییر می دهیم و FUNCTION را انتخاب می کنیم .

 

سپس با یکبار انتخاب کلید SET ،حالت « SET 00 » را انتخاب می کنیم .

 

بعد می توانیم با کلید + یا ــــ ، محدوده دمایی را بین 40 تا 85 درجه انتخاب می کنیم

 

در نهایت با دکمه ی SELECT تایید می کنیم .

 

 

 

زمانی که تنظیمات انجام شد ، می توانیم مجدد به حالت زمستانی برگردیم.

 

 

 

در مدل پایونیر :

 

 

 

با چرخاندن سلکتور (که شکل رادیاتور [4خط عمودی] بر روی آن نمایش داده شده) به سمت + دما را بالاتر می بریم (حداکثر 85 درجه)

 

رادیاتورها سرد و گرم میشوند

 


- ابتدا از مشتری سئوال شود که آیا رادیاتورها پس از سرد شدن مجددا" گرم می شود ؟در صورت تائید ایشان مدل دستگاه پرسیده شود .

 

 

 

1- مدل پرستیژ :

 

ابتدا دمای تنظیمی set 00 با ایشان چک شود تا دما روی یک دمای مناسب تنظیم شده باشد سپس set14 (اختلاف دمای بین لوله رفت و برگشت رادیاتور) با مشتری تنظیم شود .

 

الف) کلید سلکتوری را روی حالت func قرار دهید .

 

ب) دکمه set را فشار دهید تا set14 روی صفحه Display نمایش داده شود.

 

ج ) با دکمه + و - دمای نمایش داده شده درمحدوده دمایی بین 5 - 30 (بطور نرمال= 10 )درجه سانتیگراد تنظیم شود.

 

د) دکمه SELECT را جهت انتخاب دمای تنظیمی فشار دهید

 

ه ) کلید سلکتوری را روی علامت شبنم برف قرار میدهیم .

 

 

 

2- مدل پایونیر:

 

الف ) ابتدا دمای تنظیمی روی صفحه Display را باکلید سلکتوری مربوط به سیستم گرمایشی تنظیم می کنیم (لحظه تغییر کلید عدد چشمک زن نشانگر دمای تنظیمی می باشد ).

 

ب) از آنجاییکه این مدل مکانیکی می باشد ، تنظیم اختلاف دما توسط مشتری امکانپذیر نمی باشد و این کار تنها توسط نماینده قابل انجام است . (د راین مدل این اختلاف دما تنها روی دو درجه15 درجه سانتیگراد و 25 درجه سانتیگراد قابل تنظیم می باشد که در تنظیمات کارخانه این دما روی 15 درجه تنظیم شده است و نماینده نصب نیز حالت انتخابی را تغییر نمیدهد) . پس د راین مدل تنها در صورتیکه مشتری اعلام کند مدت زمان گرم بودن رادیاتورها بالاست و میخواهیم رادیاتورها مدت زمان کمتری گرم باشند رسید صادر شود .

 

نحوه راه اندازی پکیج دیواری گلدیران

 

پکیج دیواری با گاز طبیعی شهری و گاز مایع می توانند کار کنند. راه اندازی پکیج دیواری نیاز به کنترل و بررسی دقیق دارد. ابتدا باید به خوبی دستگاه را چک کنید و از عدم وجود نقص مطمئن شوید. شیرهای آب بین پکیج و سیستم گرمایشی پکیج دیواری باید باز باشند. هوای درون سیستم مرکزی پکیج دیواری باید کاملا تخلیه شده باشد. از عدم وجود نشتی آب یا گاز مطمئن شوید. هیچ ماده قابل اشتعالی را در اطراف پکیج قرار ندهید. از مسیر دودکش و مسدود نبودن ان اطمینان حاصل کنید. فشار گاز باید به اندازه کافی باشد، همچنین فشار شارژ روی یک فشار متعادل و مناسب داشته تنظیم شده باشد. زمانی که از مکان قرار گیری و اصولی که به آن اشاره کردیم، اطمینان حاصل نمودید، پکیج دیواری را روشن کنید.

 

حال که پکیج دیواری را روشن نمودید، از عملکرد صحیح دودکش مطمئن شوید، لوله های هوا را چک کنید و گردش صحیح آب بیم پکیج و سیستم گرمایشی را بررسی نمایید. شیر گاز را چک کنید و از تولید آب گرم اطمینان حاصل نمایید. دمای پکیج دیواری از موارد دیگری است که باید بررسی کنید. مصرف سوخت بر روی کنتور گاز نمایش داده می شود، مقدار ان را با مقدار مشخص شده در جدول مشخصات فنی چک کنید.

 

نصب، راه اندازی، اجرا، تعمیر و نگهداری از پکیج دیواری باید توسط متخصصین این حرفه صورت گیرد، در صورتی که کوچکترین اشتباهی در نصب و راه اندازی یا تعمیر پکیج دیواری انجام دهید، خسارات جبران ناپذیری را متحمل خواهید شد، هر چند ار به درستی یک نصاب ماهر و متخصص کارهای مربوط به نصب و اجرای پکیج را انجام دهد و در صورت لزوم ان را سرویس کند، ایمنی ترین و بهینه ترین سیستم گرمایسی برای منازل و مراکز تجاری خواهد بود.

 

پکیج دیواری دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، در صورتی که هر گونه مشکلی ایجاد شد، باید با پشتیبانان مرکز فروش تماس برقرار کنید، در صورتی که دست به کاری بزنید و پکیج را دستکاری کنید، پکیج دیواری از گارانتی خارج می شود و خدماتی که بعد از آن به شما ارئه می گردد، شما را مشمول هزینه می کند.

 

کد خطای پکیج گلدیران
کد:(E1)=نبودن گاز یاعدم تشخیص شعله
کد:(E2)=دما بالای ۱۰۵درجه سنسور حد عمل کرده است.
کد:(E3)=مشکل فن یا سویئج ایمنی دودکش
کد:(E4)=کم بودن آب داخل دستگاه
کد:(E6)=سنسور آبگرم مصرفی معیوب است.
کد:(E7)= سنسور رفت گرمایش معیوب است.

 

تعمیرات محصولات لوازم خانگی گلدیران GoldIran

 

 

 

نصب ، تعمیر , جرم گیری پکیج دیواری گلدیران GoldIran

 

 

 

 

 

با تکنسین های کاملا مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به همشریان عزیز می باشد

 

 

 

تعمیرات صد در صد در منزل با قطعات اصل و در کوتاه ترین زمان ممکن

 

 

 

با فاکتور رسمی و ضمانت نامه کتبی

 

 22171477

88314410

09120974053

 

تعمیر پکیج وستن

 

.تعمیر پکیج دیواری وستن

.تعمیرات پکیج دیواری وستن

.تعمیرکار پکیج وستن

.خدمات پکیج وستن

.قطعات پکیج وستن

.نمایندگی پکیج وستن

44570530

تعمیر پکیج روکا

 

.تعمیرات پکیج دیواری روکا

.تعمیر پکیج روکا

.تعمیرکار پکیج روکا

.خدمات پکیج روکا

.قطعات یدکی پکیج روکا

.نمایندگی پکیج روکا

راهنمای عیب یابی و رفع عیب پکیج دیواری روکا

03/ فشار پایین در مدار شوفاز

14 / 06  به دلیل ورود هوا و یا گرفتگی پمپ دمای دستگاهبیش از حد بالا رفته

17 / 12 مشکل گاز

20 / 19 /15 /07  مشکل دود

تلفن دفاتر خدمات پکیج روکا در سراسر تهران

مرکز و شمال : 88195425

شرق : 77682493

غرب : 44570530

 

کد خطا
    
شرح خطا
۴۰-۹۰     اشکال در سنسور آبگرم مصرفی


۵۰-۹۰     اشکال در سنسور شوفاژ ( حرارت مرکزی )
۶۰-۹۰     اشکال در رله الکترونیکی
۴۰-۶۰-۹۰     اشکال در مدار اطمینان ( * )
۵۰-۶۰-۹۰     ترموستات دمای بیش ازحد ( درزمان جرقه زدن )

۴۰-۵۰-۶۰-۹۰     ترموستات دود ( قبل ازجرقه زدن )
۴۰-۷۰-۹۰     اشکال در رله اطمینان ( فعال)
۵۰-۷۰-۹۰     اشکال در رله اطمینان ( *)
۴۰-۵۰-۷۰-۹۰     خاموشی مشعل  ( توقف کوتاه )


۶۰-۷۰-۹۰     خاموشی مشعل به دلیل قطع گازهنگام جرقه زدن (*)
۴۰-۶۰-۷۰-۹۰     رله اطمینان ( توقف طولانی مدت )
۵۰-۶۰-۷۰-۹۰     ترموستات گرمای بیش از حددر حین عملکرد پکیج روشن شده است ( * )


۴۰-۵۰-۶۰-۷۰-۹۰     مشکل دود در حین عملکرد پکیج ( * )
۸۰-۹۰     فیوز اطمینان ( * )
۴۰-۸۰-۹۰     اشکال در رله اطمینان (مشکل گاز یا خطای الکترونیکی ) ( * )
۴۰-۵۰-۸۰-۹۰     سوئیچ فشار فن ( باز شدن با تاخیر )

۶۰-۸۰-۹۰     سوئیچ فشار فن ( بسته شدن با تاخیر )

درمورد این کدهای خطا باید سلکتور را روی “R” قرار داده و ریست کنید. درمورد کدهای خطای دیگر بعد ازرفع عیب دستگاه به طور خودکار ریست میشود.

تعمیر پکیج شاپه فرانسه

 

.خدمات پکیج شاپه

.تعمیرکار پکیج شاپه

.تعمیرات پکیج شاپه

.تعمیر پکیج شاپه

 

 

 

کد خطا

نوع عیب

E1

خطای سیستم جرقه زنی ، نرسیدن گاز یا خرابی الکترود جرقه زن

E2

فعال شدن ترموستات حد به دلیل بالا رفتن غیر معمول دما

E3

نارسایی دودکش یا انسداد مسیر مکش دودکش

E5

خرابی سنسور گرمایش

E6

خرابی سنسور آب گرم مصرفی

E10

پایین بودن فشار آب سیستم گرمایش کمتر از 5/0

E25

از کار افتادن پمپ سیرکولاتور یا انسداد مسیر مدار گرمایش

E35

کمبود شعله - نرسیدن حرارت لازم به حسگر شعله

 

تلفن دفاتر خدمات پکیج شاپه در سراسر تهران

مرکز و شمال : 88195425

شرق : 77682493

غرب : 44570530

تعمیر پکیج مارس

 

.تعمیرات پکیج دیواری مارس

.تعمیر پکیج مارس

.تعمیرکار پکیج مارس

.نمایندگی پکیج مارس

.نماینده تعمیرات پکیج مارس

.خدمات پکیج مارس

.قطعات یدکی 

در حال حاضر تعمیرات پکیج مارس نداریم

تعمیر پکیج وایلانت

 

.تعمیر پکیج دیواری وایلانت

.تعمیرات پکیج وایلانت

.نمایندگی پکیج دیواری وایلانت

.نماینده پکیج وایلانت

.تعمیرکار پکیج وایلانت

.تعمیرکار پکیج وایلانت غرب تهران

.خدمات پس از فروش پکیج وایلانت

.تعمیر پکیج دیواری خرگوش نشان

کدهای خطای پکیج وایلانت

کد

مفهوم کد

F.0

ایراد در سیستم سنسور دما مدار رفت NTC

F.1

ایراد در سیستم سنسور دما مدار برگشت NTC

F.5

قطع سنسور خارجی جریان گاز

F.6

قطع سنسور داخلی جریان گاز

F.10

اتصال کوتاه در سنسور NTC مدار رفت    (130 درجه سانتیگراد)

F.11

اتصال کوتاه در سنسور NTC مدار برگشت    (130 درجه سانتیگراد)

F.15

اتصال کوتاه سنسور خارجی جریان گاز

F.16

اتصال کوتاه سنسور داخلی جریان گاز

F.20

فعال شدن محدود کننده ایمنی دما

F.22

کمبود آب دستگاه یا خشک کار کردن پمپ

F.23

کمبود آب یا اختلاف کم دما بین دو سنسور دما

F.24

کمبود آب یا افزایش سریع دمای آب

F.26

جریان برق استپ موتور شیر گاز بر قرار نمی شود

F.27

شعله مرحله دوم مشعل تشکیل نشده و مشعل در حال خاموش شدن است

F.28

دستگاه راه اندازی نمی شود:تا مرحله جرقه زن پیش رفته سپس متوقف می شود

F.29

خاموش شدن در حین کار دستگاه

F.36

عدم تخلیه صحیح محصولات احتراق (قطع توسط سنسور دود)

F.49

وجود ولتاژ ضعیف در بردهای کنترلی جانبی خارج از دستگاه ( این بردها در ایران کاربرد ندارد)

F.61

خطا در راه اندازی شیرگار

F.62

تاخیر در قطع گاز

F.63

خطا در حافظه برد الکترونیکی

F.65

دمای برد الکترونیکی بالا است

F.67

ولتاژ دریافتی از شعله خارج از رنج است ( بین 0 تا 5 ولت )

F.70

عدم همخوانی برد اصلی یا برد صفحه نمایش با مدل دستگاه

F.71

عدم تغییر عدد میزان فشار آب مدار گرمایش

F.72

اخطار سنسور رفت و برگشت

F.73

خطا در سنسور فشار

F.74

خطا در سنسور فشار آب

F.75

سنسور فشار آب و یا خرابی پمپ

F.77

مورد استفاده ندارد

d.77

مورد استفاده ندارد

d.78

حداکثر دمای آب بهداشتی

d.84

مورد استفاده ندارد

d.85

افزایش حداقل قدرت دستگاه برای جلوگیری از تشکیل رطوبت در دودکش

d.88

تنظیم دبی استارت برای مدار آب بهداشتی

d.93

تنظیم کد دستگاه

d.96

ریست ( بازگشت به تنظیم کارخانه

 

تعمیر پکیج لورچ

 

.تعمیر پکیج لورچ

.خدمات پکیج لورچ

.تعمیرکار پکیج لورج

.تعمیرات پکیج لورچ

44570530

E1_____خطای انجام نشدن اشتعال

E2_____خطای عملکرد سوییچ فشار هوا

E3_____خطای ترمیستور یا سنسور سیستم گرمایش

E4_____خطای ترمیستور اب مصرفی

E5_____خطای مدولاتور شیرگاز

E6_____خطای افزایش دمای اب سیستم گرمایش

E7_____ خطای سوییچ فشار هوا

E8_____ خطای کاهش فشار اب سیستم گرمایشی

E9_____خطای عملکرد کلید حرارتی حد ( ترموستات حد )

E10____ خطای افزایش فشار اب سیستم گرمایش

E13____خطای برد الکترونیکی

E15____خطای موقت عملکرد سوییچ فشار هوا

E16وE99__ خطای کنترلی برد الکترونیک

E25____خطای یخزدگی مبدل اصلی

E26____ خطای عملکرد رله برد الکترونیکی

تعمیر پکیج سونیه دوال

 

تعمیر پکیج سونیه دوال

.خدمات پکیج سونیه دوال

.تعمیرکار پکیج سونیه دوال

.نمایندگی پکیج سونیه دوال

44570530

تعمیر پکیج دمراد

 

خدمات پکیج دمراد

.تعمیرات پکیج دمراد

.تعمیرکار پکیج دمراد

.نمایندگی پکیج دمراد در تهران

44570530