خدمات ایران رادیاتور

خدمات ایران رادیاتور

88314410

خدمات پکیج ایران رادیاتور

22171477

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور

77682493

خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور

44363599

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور تهران

22926172

نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور

44570530

نکات مهم در هنگام راه اندازی پکیج

۱. قبل از پر کردن مدار گرمایشی ، درپوش ایرونت روی پمپ را باز کنید .

۲. برای رفع گیرپاژ ، پیچ روی پمپ را باز کنید و میله داخلی پمپ را چند دور در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا آزادانه حرکت کند و سپس پیچ را ببندید . (تصویر ۲-۶).

۵. دستگاه را در حالتی که شیر گاز بسته است ، روشن نمایید . پمپ آب فعال است . زمانی که فشار آب سیستم به پایین تر از ۱ بار رسید ، دستگاه را خاموش کنید .

 ۶. مجدد شیر پرکن آب را باز کنید تا فشار روی ۵/۱ بار قرار گیرد .

 ۷. مجدد دستگاه را در حالتی که شیر گاز بسته است ، روشن کنید . پمپ آب فعال است . اگر مجدد فشار آب کاهش یافت ، مراحل بالا را تکرار کنید تا فشار ثابت شود ، سپس شیر پرکن را ببندید .

۸- شیر گاز را باز کنید .

2-7. مدارهای پکیج دیواری

پکیج دیواری دارای مدارهایی به شرح زیر است :

 ۱. مدار آب گرم بهداشتی (جهت مصرف در آشپزخانه ، حمام و توالت) .

 ۲. مدار آب گرمایشی (جهت استفاده در رادیاتور ، فن کویل یا سیستم گرمایش از کف) .

پکیج دیواری قابلیت های یک موتور خانه را دارد و به همین خاطر دو شکل تامین آب گرم مصرفی و آب گرمایشی را به خوبی انجام می دهد که در ادامه به تفصیل موارد پیش مورد بررسی قرار خواهند گرفت . اما در ابتدا به بررسی کلی کارکرد پکیج می پردازیم . پکیج دارای سه وضعیت کاری است :

  • وضعيت تابستانه .
  • وضعيت زمستانه .
  • وضعيت خاموش .

زمانی که پکیج در وضعیت تابستانی باشد، دستگاه فقط آب گرم مصرفی را تامین کرده و آب گرمایشی قطع خواهد بود ، چون نیازی به گرمایش نیست . اما در وضعیت زمستانی هر دو مدار وصل بوده و پکیج ، آب گرم مصرفی و نیز آب گرمایشی را تامین می کند .

نکته :

اولویت پکیج دیواری برای آب گرم مصرفی است ؛ یعنی زمانی که افراد در منزل نیاز به آب گرم مصرفی داشته باشند ، دستگاه فقط به تامین آب گرم مصرفی می پردازد و آب گرمایشی تامین نمی گردد . با این حساب اگر استفاده از آب گرم مصرفی طولانی شود ، محیط کم کم رو به سردی می رود .

 

خدمات ایران رادیاتور

خدمات پکیج ایران رادیاتور

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور

خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور تهران

نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور

 

88314410

22171477

پكيج حرارتي چيست ؟

 

پكيج حرارتي دستگاهي است كه مي تواند آب گرمايشي و آب گرم بهداشتي ( مصرفي ) را تالمين

 

كند . به عبارت ديگر پكيج حرارتي جايگزيني مناسب براي موتورخانه و آب گرمكن است كه آب گرم مورد نياز جهت گرمايش ساختمان و آب گرم بهداشتي ( مصرفي ) را تامين مي نمايد .

 

با استفاده از پكيج حرارتي ديگر نيازي به اشغال فضايي به نام موتورخانه در ساختمان نخواهد بود .پكيج هاي حرارتي جايگزين مناسبي براي سيستم هاي حرارت مركزي سنتي هستند كه ضمن تامين گرمايش مطبوع و آب گرم واحد هاي مسكوني ، فاقد بسياري از اشكالات و محدوديت هاي موتور خانه بوده وآسايش بيشتري را فراهم مي كنند . با توليد اين سيستم ، امكان استقلال گرمايشي واحد هاي  آپارتماني و كاهش مصرف گاز فراهم شده و با آگاه شدن تدريجي خانواده ها از مزاياي متعدد اين محصول ، استقبال از آن افزايش يافته است ،به طوري كه امروز بخش قابل توجهي از ساختمانها براي تامين گرمايش و آب گرم به پكيج هاي حرارتي تجهيز شده اند .

 

1-1-2. مزاياي پكيج حرارتي نسبت به موتورخانه

 

  1. استقلال هر واحد مسكوني در تامين آب گرم بهداشتي و گرمايش محيط،
  2. سهولت در نصب ،راه اندازي،سرويس و نگهداري ،
  3. راندمان بالاتر نسبت به موتور خانه مركزي ،
  4. مجهز بودن به عملگرهاي امنيتي جهت جلوگيري از هرگونه حادثه احتمالي ،
  5. عدم نياز به فضاي زياد جهت نصب ،
  6. امكان استفاده دائمي از آب گرم بدون هيچ گونه محدوديت با امكان تغيير دما توسط كاربر ،
  7. كم مصرف و بي صدا .

 

1-2.تقسيم بندي انواع پكيج حرارتي

 

پكيج هاي حرارتي بر اساس پارامترهاي مختلف تقسيم بندي مي شوند :

 

  1. تقسيم بندي از نظر نحوه ي نصب ،
  2. تقسيم بندي از نظر تعداد مبدل ،
  3. تقسيم بندي از نظر نوع محفظه احتراق
  4. تقسيم بندي از نظر نوع تخليه احتراق،
  5. تقسيم بندي از نظر نوع شير گاز ،
  6. تقسيم بندي از نظر مخزن ،

 

  • تقسيم بندي از نظر نصب

 

1.زميني ،

 

2.ديواري

 

  • تقسيم بندي از نظر مبدل

 

  1. تك مبدله ( مبدل دو منظوره )،
  2. دو مبدله ( مبدل اوليه – مبدل ثانويه ).

 

  • تقسيم بندي از نظر محفظه احتراق

 

  1. محفظه احتراق باز ،
  2. محفظه احتراق بسته ،

 

  • تقسيم بندي از نظر تخليه احتراق

 

  1. فن دار،
  2. بدون فن ( كلاهك تعديل ).

 

  • تقسيم بندي از نظر شير گاز

 

پكيج هاي حرارتي داراي شش نوع شير مي باشند ،

 

  1. شير گاز 820 با رگلاتور دستي،
  2. شير از 825 با رگلاتور برقي ،
  3. شير برقي 840 با رگلاتور دستي ،
  4. شير برقي 845 با رگلاتور برقي ،
  5. شير گاز اي جي  EJ ،
  6. شير گاز آب گرمكني .

 

  • انواع پكيج ديواري از نظر مخزن

 

  1. بدون مخزن ،
  2. مخزن دار .

 

1-3. فضاي نصب و تامين هواي لازم براي احتراق

 

تامين هواي لازم از فضاي ساختمان كه براي احتراق دستگاههاي گازسوز ، مورد نياز است را در اصطلاح ((تامين هواي احتراق )) مي گويند.

 

براي وسايل گاز سوزي كه بيرون از ساختمان هستند و از هواي بيرون استفاده مي كنند وهمچنين دستگاههاي گاز سوزي كه نمام هواي لازم براي احتراق آنها مستقيم از فضاي بيرون تامين مي شود و دود حاصل از احتراق آنها نيز توسط دودكش به بيرون هدايت مي شود ، ديگر نيازي به محاسبه فضاي لازم براي تامين هوا نخواهد بود . پس هرگاه، نامي از دستگاه گاز سوز برده مي شود،منظور دستگاه هاي حرارتي مي باشند كه در داخل ساختمان قرار دارند و براي احتراق ، تهويه و رقيق سازي گازهاي دودكش ، از هواي داخل ساختمان استفاده مي كنند .

 

1-3-1.روشهاي تامين هواي لازم براي احتراق و تهويه

 

  • ارتباط فضاي نصب با هواي آزاد،
  • ارتباط فضاي نصب با اتاق هاي مجاور ،
  • نصب دريچه و كانالهاي متصل به هواي آزاد.

 

 

خدمات ایران رادیاتور

 

خدمات پکیج ایران رادیاتور

 

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور

 

خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور

 

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور تهران

نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور


 

تعمیرات شوفاژ دیواری بوتان

 

در صورت نیاز به تعمیرکار متخصص پکیج

 

با ما تماس بگیرید

 

ارور پکیج بوتان مدل VERONA 

 

عیب یابی پکیج های دیواری بوتان

 

 

دلیل خاموش شدن پکیج چه می باشد؟

1- یکی از دلایل میتواند این باشد که گاز ورودی قطع شده ودستگاه روشن نمی شود که دستگاه چراغ قرمز ثابت نشان می دهد.

2- دومین دلیل قطع بودن برق دستگاه می باشد.

3- سومین مورد سوختگی برد کنترل می باشد که دستگاه روشن است اما عملیاتی صورت نمی گیرد.

راهنمای پرکردن فشار بار آب پکیج

شیر کوچکی که زیر دستگاه قرار گرفته شده را باز کرده تا عقربه مانومتر روی عدد 1.5 برود

سپس شیر را میبندیم .

علت افت فشار آبگرم مصرفی

كم شدن فشار پكیج در دو حالت اتفاق میفتد

اول اینكه سیتم لوله كشی شما دچار گرفتگی شده باشد كه میتوان توسط نیروی متخصص شیلنگهای سینک ظرفشویی و شیر پستوار را تعویض و رسوبی که سر شیر ها جمع شده را تخلیه کرد

دوم اینكه دستگاه پكیج شما مبدل ان رسوب گرفته باشد دراین صورت هم میتوان توسط تكنسین دستگاه را باز

كرد تا مبدل ان اسید شویی شود

توجه : اسید شویی مبدل حتما باید توسط نیروی متخصص و با اسید با درصد مجاز صورت گیرد در غیر اینصورت خسارت جبران ناپذیری به پکیج وارد خواهد شد

علت خاموش شدن مکرر پکیج در حین کار

گاهی اوقات پیش می اید كه پكیج شما درحین كار كردن مشعل دستگاه به تناوب خاموش وروشن میشود

این مشكل میتواند به دو دلیل باشد

1-خرابی برد دستگاه

2-كثیف بودن قسمت یون دستگاه

یون به قسمتی گفته میشود كه وظیفه خواندن مشعل برای برد دستگاه را دارد

علت صدای زیاد پکیج

علت صدای زیاد پکیج بوتان هنگام استفاده از آب گرم و سپس قرمز شدن چراغ و خاموش شدن پکیج به علت رسوب گرفتن مبدل دستگاه می باشد و نیاز به اسید شویی مبدل پکیج می باشد

آموزش روشن کردن پکیج بوتان کالدا

 

برای روشن نمودن پكیچ شوفاژ دیواری ابتدا پس از نصب دستگاه توسط نصاب مجرب و با رعایت اصول نصب و ایمنی مراحل زیر را انجام می دهیم

چك نمودن برق ، تهویه ، آب ،گاز و روان كاری دستگاه

ولتاژ برق ورودی مناسب باشد (220 ولت)

ورودی هوا برای احتراق كامل دستگاه مناسب باشد و همچنین از دود كش مناسبی برای خروج گاز های حاصل از احتراق بهره مند باشد

دستگاه را از آب پر نموده و فشار آن را به كمك فشار سنج روی دستگاه بر روی 1.5 بار تنظیم نماییم

ورودی گاز با فشار مناسب برای دستگاه محیا باشد (برای گاز شهری فشار 17.8 میلی بار )

با بازنمودن پیچ پشت پمپ از حركت روان آن مطمئن شوید

پس از چك نمودن مراحل بالا و اطمینان از صحت آنها برای روشن نمودن دستگاه به شرح زیر اقدام می كنیم

بر روی پنل پكیج شوفاژ دیواری كالدا تجهیزات زیر وجود دارد

برای روشن نمودن دستگاه كافیست در تابستان كلید انتخاب فصل را بر روی حالت تابستانه قرار دهیم در این حالت دستگاه فقط دستگاه آبگرم مصرفی را تامین می كند

برای روشن نمودن دستگاه در زمستان ابتدا شیر های ورود و خروج آب شوفاژ را باز نموده سپس كلید انتخاب فصل دستگاه را در حالت زمستانه قرار می دهیم در حالت دستگاه هم آبگرم شوفاژ را تامین می كنند هم آبگرم مصرفی با این نكته اولویت همه پكیج های شوفاژ دیواری در تامین آب گرم مصرفی می باشد

دو پیچ تنظیم دما (پتانسیومتر یا ولوم ) در دو طرف كلید انتخاب فصل قرار دارد كه به كمك آن می توان دمای آب خروجی شوفاژ و مصرفی را تنظیم نمود برای آب مصرفی حداكثر 65 درجه و آبگرم شوفاژ 85 درجه سانتیگراد می باشد

قسمت بالای فشار سنج ترمومتر دستگاه قرار دارد كه می توان از روی آن دمای آبگرم شوفاژ را قرائت نمود

در صورتی كه مراحل بالا را صحیح اجرا كرده باشید و همچنین دستگاه سالم باشد دستگاه به عملكرد خود طبق انتخاب ما ادامه می دهد


 

مشترک گرامی با مطالعه مقالت آموزشی زیر در صورتیکه قادر به رفع ایراد پکیج حود نشدید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه مشکل پکیج شما را برطرف نماییم :

 


 

 

کاتالوگ پکیج دیواری بوتان

 

 

- تعمیرات پکیج در تهران توسط کادر متخصص صورت می‌گیرد 


- تعمیرکار پکیج در تهران آماده سرویس دهی به مشترکین شرکت بوتان میباشد 

- عیب یابی پکیج با مطالعه مطالب این سایت به راحتی امکان پذیر میباشد


- تعمیر پکیج در غرب تهران

- تعمیر پکیج در شرق تهران

- تعمیر پکیج در شمال تهران

- سرویس پکیج به صورت دوره ای با مبلغ ناچیز


- تعمیرگاه پکیج در چندین مرکز در تهران

- تعمیرات پکیج دیواری


 

 

22171477

 

88314410

 

جهت رفع خرابی پکیج میتوانید با یکی از مراکز ما تماس حاصل کرده

در صورت بروز هر گونه نشتی یا ترکیدگی چه کاری باید انجام داد؟

ابتدا باید تمام شیرهای فلکه ی آب را بست سپس باید دستگاه را از برق جدا کرد ودر مرحله بعدی باید شیر گاز را ببندیم تمام این موارد انجام شوند در صورت بروز خطر به دستگاه نزدیک نشوید و این مراحل را از بیرون انجام دهید یعنی فیوز را از بیرون قطع کیند گاز اصلی را از بیرون ساختمان ببنید آب را هم به همین شکل.

این مرکز بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات پکیج بوتان در تهران میباشد

همشهری گرامی در انتخاب تعمیرکار جهت تعمیر پکیج خود بیشتر دقت نموده و قبل از هر اقدامی با افراد متخصص مشورت کنید

توجه به این نکته که هر تعمیرکاری تعمیرکار پکیج الزاما نیست ضروریه { به هر کسی اعتماد نکنید }

این مجموعه را طی سالیان دراز و همکاری با شرکت های مختلف پکیج دیواری با نام تعمیرگاه پکیج میشناسند


با توجه به پیچیدگی این مدل تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما بایبد توسط متخصص انجام شود

افتتاح شعبه جدید تعمیرات پکیج در غرب تهران در این مجموعه

آیا محافظ نوسان برق برای پکیج شوفاژ دیواری الزامی است ؟

بله . اگر می خواهید که برد الکترونیکی پکیج شوفاژ دیواری شما در صورت مشکل گارانتی داشته باشد باید از محافظ نوسان برق استفاده کنید.

مشترک گرامی جهت تعمیر پکیج دیواری با ما تماس بگیرید

این مرکزدارای  تعمیرکار مجاز غرب تهران میباشد

پکیج های بوتان چه مدت گارانتی دارند؟
پکیج شوفاژ دیواری بوتان دارای 24 ماه گارانتی می باشند.

گروه فنی تعمیرات پکیج بوتان در تهران

یرای تعمیر پکیج بوتان در شهر تهران فقط با ما تماس بگیرید

دارای بیش از 14 تعمیرکار پکیج بوتان در تمامی مناطق

تنها تعمیرگاه پکیج بوتان در شهر تهران

انجام سرویس و خدمات پکیج بوتان توسط کادری حرفه ای


بیش از 100 مقاله با هدف آموزش تعمیر پکیج بوتان منتشر کرده ایم

ارائه خدمات و تعمیرات بوتان غرب تهران با نیروی متخصص در سریعترین زمان

چگونه از جرم گرفتن پکیج جلو گیری کنیم ؟
اول اینکه دمای پکیج بیشتر از 60 نزاریم و همینطور با ستفاده از رسوب گیر پلی فسفات و استفاده از رسوب گیر های مغناطیسی


مقالات آموزشی راهنمای تعمیرات پکیج بوتان

تنها نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان غرب تهران

علت صدای زیاد پکیج بوتان هنگام استفاده از آب گرم و سپس قرمز شدن چراغ و خاموش شدن پکیج از چیست؟

علت صدای زیاد پکیج بوتان هنگام استفاده از آب گرم و سپس قرمز شدن چراغ و خاموش شدن پکیج به علت رسوب گرفتن مبدل دستگاه می باشد و نیاز به اسید شویی مبدل پکیج می باشد .

سرویس سالیانه 

برای تعمیر بوتان با ما تماس بگیرید

اعزام تعمیرکار به کلیه نقاط


ارائه خدمات بوتان به همشهریان گرامی

اگر به دنبال نمایندگی مجاز در تهران میگردید با ما تماس بگیرید

چگونه رادیاتور هایمان را هوا گیری کنیم ؟
اگر شما روبروی رادیاتور بایستید یک شیر فلکه می بینید در بالای رادیاتور در امتداد ان در طرف مقابل یک مهره قرار دارد که اگر شما آچار هوا گیری داشته باشید می توانید آن را در جهت مخالف عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود فقط قبل از باز کردن شیر باید زیر دستتان یک ظرف کوچک باشد تر زمانی هوا تخلیه شد و آب از شیر جاری شد با آچار هواگیری باز شیر را ببندید. 

چرا پس از یك حمام طولانی و پی در پی ، رادیاتورها سرد می شوند؟

با توجه به اینکه در پكیج ، اولویت اول با آب گرم مصرفی است.مادامی كه در هر موقعیتی ، آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد، پكیج از گرم نمودن آب گرم گرمایشی خودداری می نماید و آب گرم مصرفی را گرم می نماید لذا در صورت طولانی شدن زمان استفاده از آبگرم مصرفی رادیاتورها سرد می شوند .

به جهت جلوگیری از سرد شدن رادیاتورها بهتر است از باز نمودن بیش از 5 دقیقه آبگرم مصرفی خودداری گردد و در فواصل 5 دقیقه حداقل 3 دقیقه مصرف آبگرم مصرفی را متوقف نمایید تا آب مسیر شوفاژها گرم شود و رادیاتورها سرد نگردند

مرکز تعمیرات پکیج در خدمت کلیه مصرف کنندگان محصولات بوتان میباشد

بزرگترین نمایندگی مجاز در تهران

اعزام سریع تعمیرکار 

فروش کلیه قطعات یدکی پکیج به قیمت کارخانه


نماینده مجاز خدمات پس از فروش در غرب تهران

سرویس دهی در کلیه مناطق غرب و شمال غرب استان تهران

مراجعه سرویسکار حداکثر پس از یک ساعت بعد از تماس مشتری
 

راهنمای خرید پکیج دیواری 

 

بطور کلی پکیج شوفاژ گرمایشی دستگاهی است که به راحتی به جای یک کابینت دیواری یا زمینی نصب می گردد و به جای موتورخانه مرکزی قادر به تامین آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان ( یا ویلاها ) می باشد.

 

پکیج دیواری بوتان، از معتبرترین پکیج های موجود در بازار است که ضمن تأمین آب گرم بهداشتی دائم و فوری، گرمایش مطلوبی را نیز فراهم می کند.

 

پکیج های دیواری بوتان با توجه به تنوع شرایط اقلیمی ایران، برای مساحت های گوناگون، در مدل ها و ظرفیت های متنوع تولید و عرضه می شوند.

 

 

پکیج شوفاژهای دیواری بوتان با راندمان بالا (بالای 90 %)دارای استاندارد ملی ایران و نشان کیفیت اروپا می باشند.

 

برخی از مدل های پکیج های دیواری بوتان دارای محفظه احتراق بسته و برخی از مدل های این پکیج ها دارای محفظه احتراق باز می باشند.

 

در پکیج هایی که دارای محفظه احتراق بسته می باشند، مکش هوا و تخلیه دود توسط یک دودکش دوجداره صورت می گیرد. این پکیج ها به یک فن نیز مجهز می باشند، تا به کمک دودکش دوجداره، هوای لازم برای احتراق را از فضای آزاد به دستگاه برساند و گازهای ناشی از احتراق را به فضای آزاد هدایت نماید.

 

در انواع پکیج های دیواری بوتان، حداکثر دمای آب مدار گرمایش، 90 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای آب مدار آبگرم 60 درجه سانتیگراد می باشد.

 

جریان آب گرم مصرفی پکیج های دیواری بوتان، در∆T=25°c ، 13.9 lit/min می باشد و جریان آب گرم مصرفی در∆T=30°c ، 11.6 lit/min می باشد.

 

برق مورد نياز تمامي مدل های پکیج بوتان، تک فاز و 220 ولت مي باشد.

 

قطر لوله های مدار گرمایش در پکیج های دیواری 4/3 اینچ و همچنین قطر لوله های آب گرم و آب سرد این پکیج ها 2/1 اینچ می باشد.
به منظور محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج بوتان مورد نیاز برای واحد های آپارتمانی مسکونی ، متراژ زیر بنا را درعدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.(بعنوان مثال برای یک آپارتمان مسکونی با زیربنای تا 140 متر مربع استفاده از پکیج 21000 کیلوکالری می تواند مناسب باشد.

 

پکیج شوفاژهای بوتان در دو نوع دومبدل و تک مبدل تولید می شوند.

 

پکیج های دو مبدله، پکیج هایی هستند که به دلیل دارابودن دو مبدل حرارتی، (یکی برای سیستم گرمایش رادیاتورها و یک مبدل برای تامین آب گرم مصرفی) جریان آب گرم در آنها پیوسته بوده که این امر باعث کاهش رسوب در مبدل و همچنین تامین آبگرم بیشتر می گردد.

 

پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار میگیرند که یا آب مورد استفاده دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بالاتر از 120 متر باشد .

 

پکیج شوفاژهای دیواری بوتان در مدلهای مختلف و برای کاربردهای مختلف تولید و عرضه می شوند؛ از جمله معروف ترین مدل های پکیج های دیواری بوتان می توان به Perla، Parma، Optima، Venezia ، CV424 ، Benessere Pro ، Bn324i و Roma اشاره کرد.

 

پکیج های دیواری بوتان سری Venezia از نوع پکیج های تک مبدل می باشند . در این نوع پکیج ها , یک مبدل حرارتی دو منظوره، جهت تأمین آب گرم مصرفی و تأمین گرمایش محیط تعبیه گردیده است.

 

پکیج های دیواری بوتان سری های Optima ،Perla ،Benessere Pro ،Parma و Roma از نوع پکیج های دو مبدل می باشند. این نوع پکیج ها مجهز به دو مبدل حرارتی جهت ایجاد گرمایش و تأمین آب گرم مصرفی با کمترین میزان رسوب گیری می باشد.

 

پکیج های دیواری بوتان مدل Parma با ظرفیت 22/7 کیلووات، دارای بازدهی بالا بیش از 89 درصد می باشد. این مدل آیونایز و محفظه احتراق آن بسته است.

 

عملکرد پکیج Parma بوتان بدین صورت است که عمل مکش هوا و تخلیه دود از طریق یک دودکش دوجداره مخصوص صورت می پذیرد.

 

پکیج های Parma به یک فن نیز مجهز می باشند، تا به کمک دودکش دوجداره، هوای لازم برای احتراق را از فضای آزاد، به دستگاه برسانند.

 

 

این نوع پکیج ها اصطلاحا گازسوزهای "ایزوله از محل نصب" نیز می گویند، زیرا در این مدل ها هوای لازم برای احتراق از فضای نصب تأمین نمی شود.

 

پکیج های دیواری بوتان مدل Roma و Perla مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش وضعیت‌های کاری مختلف دستگاه از جمله دمای آب مدار گرمایش حین عملکرد عادی , دمای آب گرم مصرفی هنگام استفاده از آب گرم مصرفی وکدهای عیب‌یابی در صورت بروز اشکال در سیستم می باشند.

 

 

پکیج دیواری بوتان مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی و پیشرفته ترین سیستم های الکترونیکی می باشد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پمپ سیرکولاتور سه ساعته با کنترل های خودکار پیش گیرانه
دو مبدل حرارتی گرمایش و آبگرم مصرفی ایتالیایی با حداقل میزان رسوب گیری
مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار
سیستم آیونایز حفاظت از شعله
سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
سیستم کنترل میکرو پروسسوری عملکرد دستگاه
سیستم عیب یاب الکترونیکی
سیستم ضد یخ زدگی
سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه
سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
سیستم ضد نوسان دمای آبگرم مصرفی
سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم
سیستم بای پس خودکار
سیستم تنظیم خودکار جریان گاز
سیستم هواگیری خودکار
سیستم تثبیت دمای مدار گرمایش جهت استفاده در گرمایش از کف
قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی
نمایشگر دیجیتال دما، کدهای عیب یابی و وضعیت های کاری مختلف دستگاه

 

طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان(1390)حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است.

 

پكيج هاي شوفاژ ديواري گازسوز بوتان داراي 24 ماه گارانتی توسط شبکه خدمات بعد از فروش شرکت بوتان مي باشند.

 

شوفاژها و پکیج بوتان دیواری، داراي نصب رايگان توسط شبکه خدمات بعد از فروش شرکت بوتان ميباشد. (هزينه لوازم ، شیرآلات و اتصالات نصب به عهده خریدار مي باشد).

 

برخی از مدل های پکيج دیواری بوتان مثل Venezia 24 KIS، Roma24K، OPTIMA 24 KIS و Benessere Pro 28K با شیلنگ مخصوص ارائه میشوند، لذا قیمت های درج شده در جدول فنی با محاسبه ی قیمت شیلنگ مربوطه می باشد. شما میتوانید جهت سفارش پکیج بوتان دیواری ( با شیلنگ) با کارشناسان فروش دماتجهیز تماس حاصل نمایید.

 

توصیه های ایمنی و نگهداری از دستگاه:
از نصب پکیج دیواری بوتان بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمازا خودداری کنید
به کودکان و افراد ناوارد اجازه کار با دستگاه را ندهید
هرگز با پای برهنه و دستان مرطوب پکیج های دیواری بوتان را لمس نکنید.
قبل از تمیز کردن پکیج شوفاژ دیواری، حتما دوشاخه آن را از پریز برق بکشید.
از قرار دادن مواد قابل اشتعال در کنار پکیج، جدا خودداری کنید
حتی در صورت قطع بودن برق، از دستکاری، قطع کردن کابل ها، سیستم های تنظیم کننده و کابلهای مربوط به سیستم های ایمنی جدا خودداری نمایید

 

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور جزو خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایران رادیاتور به شمار می‌آید که امروزه به دلیل افزایش تعداد مصرف کنندگان محصولات این شرکت یکی از شغل های تخصصی و پر درآمد به شمار می‌رود .

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور

البته لازم به ذکر است که انجام تعمیرات پکیج ایران رادیاتور نیازمند داشتن تخصص عیب یابی پکیج ایران رادیاتور میباشد  

ما همواره علاوه بر ارائه خدمات و تعمیرات به بالا بردن سطح دانش مشترکین خود و همچنین کمک به تعمیرکاران آماتور پرداخته ایم و بر همین اصل یکی از اهداف خود را آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور قرار داده و به صورت مستمر به انتشار مطالب و ویدئوهای آموزشی در سایت و وبلاگ خود پرداخته ایم .

شعار ما با هدف بقیه همکاران خود فرق اساسی دارد و آن این است :

هر مشتری = یک تعمیرکار

یعنی هر مشتری با کمی استعداد و همچنین مطالعه مطالب آموزشی منتشر شده در سایت و وبلاگ ما براحتی قادر خواهد بود تعمیرات پکیج خود را انجام دهد . فقط کمی صبر و حوصله و پشتکار جهت یادگیری نیازمند هستید اگر دارید بشم الله ...

 09120974053

88314410

22171477

 

 

!!!     توجه    !!!

همشهری گرامی :

 قبل از تماس با هر تعمیرکاری قوانین خدمات پس از فروش را مطالعه تا با حق و حقوق خود و وظایف سرویسکار آشنا شوید

قوانین خدمات پس از فروش

 

{{  مقالات آموزشی این سایتو بخون تا ایرادات جزئی پکیج را خودت رفع کنی }}

 


دانلود دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور

 

 

در ابتدای کار برای انجام تعمیرات پکیج ایران رادیاتور با توجه به مدل دستگاه روی لینک های زیر کلیک کنید و  کاتالوگ و مشخصات فنی و ارور های انواع پکیج ایران رادیاتور را مطالعه کنید تا هم با مشخصات فنی پکیج خود آشنا شوید و هم در صورتیکه خرابی پکیج به همراه کد خطا میباشد دقیقا متوجه شوید ایراد از کدام قسمت پکیج میباشد

 

کاتالوگ و مشخصات فنی انواع پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور مدل L
پکیج ایران رادیاتور مدل M
پکیج ایران رادیاتور مدل K
پکیج ایران رادیاتور مدل BM
پکیج ایران رادیاتور مدل L

 در حالت کلی در پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور در صورت بروز مشکل در پکیج و سرد شدن آب باید چراغ هایی که روی پانل چشمک میزند را مشاهده و طبق دستور زیر عمل کنیم

 

برای مشاهده در اندازه کامل روی تصاویر کلیک کنید



ارور 80-50 = ترمیستور مدار آبگرم مصرفی ایراد دارد



ارور 80-60 = عملکرد ضد یخ زدگی با پمپ روشن



ارور80-70 = عدم تشخیص شعله توسط یون



ارور 70 = مبدل اصلی دستگاه بیش از حد گرم شده



ارور 80 = ترموستات حد 115 درجه قطع کرده است



ارور 40-30 = برد الکترونیک معیوب است



ارور 80-60-40 = فن کار میکند اما پرشر سویچ هوا در وضعیت قطع میباشد



ارور 40-80 = سنسور دودکش عمل کرده است



ارور 70-40 = پرشر سویچ آب در وضعیت قطع میباشد



ارور 80-70-40 = سنسور حد قطع کرده ولی دما طبیعی است



ارور60-50 = ترمیستور مدار گرمایش ایراد دارد



ارور80-70-50 = ترمیستور مدار گرمایش ایراد دارد



ارور70-50 = ترمیستور مدار آبگرم مصرفی ایراد دارد



جهت عیب یابی پکیچ های ایران رادیاتور راه هایی وجود دارد که در ادامه به آنها میپردازیم :

- در پکیج های دیواری ایران رادیاتور مدل آنالوگ روی پانل دستگاه چراغ هایی وجود دارد که در زیر هر چراغ عددی از 30 تا 90 درج شده است که این چراغ ها در حالت عادی و زمان کارکرد دستگاه از 30 به صورت جفت جفت حرکت کرده و به 90 خاتمه پیدا میکند . ولی در مواقع ایراد در قطعه ای از دستگاه این ایراد توسط برد الکترونیک دستگاه شناسایی شده و در مورد هر ایراد چراغ و یا چراغ های خاصی از دستگاه به صورت ممتد چشمک رده و سرویسکار را از خرابی کدام قسمت پکیج مطلع میسازد





نکات ایمنی پیش از عیب یابی وسرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور

قبل از هرگونه عیب یابی در پکیج های دیواری ،موارد زیر را به دقت بررسی نمایید:

1.فشار گاز مناسب باشد

2.برق ورودی موجود و ولتاژ مناسب باشد

3.حداقل فشار آب {در مدار گرمایش }بالای 1

bar باشد

 4.تمامی شیرهای دستی باز باشند

5.پکیج هواگیری شده باشد

6.آب گرم با دبی حداقل 2 لیتر در دقیقه مصرف شود یا حداقل فشار 0.5 bar را داشته باشد

7.صافی مدار گرمایش تمیز باشد

8.تمامی کلید های مربوطه را در وضعیت وصل قرار دهید {البته در تابستان فقط ولومی که عکس شیر آب دارد } و کلیدی که ارقام 0 و 1 دارد را روی 1 گداشته

قبل از انجام سرویس و تعمیر پکیج دیواری رعایت نکات زیر الزامی است

1.کلید اصلی برق دستگاه را قطع نمایید و دوشاخه را از پریز خارج نمایید

2.شیر دستی گاز ورودی به دستگاه را ببندید اگر دسته شیر در امتداد لوله گاز باشد ،شیر باز و در صورتیکه عمود بر لوله گاز باشد شیر بسته است

3.آب داخل پکیج مدار آب گرم مصرفی و مدار گرمایش را بدین صورت تخلیه نمایید ابتدا همانطور که گفته شد

شیر اصلی اب ورودی به دستگاه را قطع کنید سپس شیر آب گرمی را که در پایین ترین سطح قرار دارد باز کنید

عیب یابی کلی پکیج دیواری ایران رادیاتور


عیب 1 : سیستم گرمایش کار میکند ولی ردیاتور ها گرمای مطلوب را ندارند علت چیست؟
علت ها :
1- کوتاه بودن ارتفاع شعله (به علت کم بودن فشار گاز ساختمان و یا تنظیم نبودن شیرگاز)
2- کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه نسبت به بار گرمایشی ساختمان
3- وجود هوا در مدار
4- نیمه باز بودن شیرهای رفت و برگشت دستگاه
5- ضعیف شدن فنر سوپاپ بای پاس یا رسوب گرفتن دریچه آب (سوپاپ نیمه باز مانده است)
6- استفاده از سوپاپ بای پاس نامناسب
7- کاهش دقت NTC گرمایش
8- وجود اشکال در پمپ ( 1/دورپایین2/دبی کم3/شکستن پروانه پمپ4/وجود شن و ماسه در پمپ)
9- پایین بودن فشار در مدار گرمایش
10- رسوب گرفتن مبدل و ردیاتور ها
11- استفاده از ردیاتور های با جنس نا مرغوب
12- استفاده از دودکش نامناسب
13- وجود خرابی در شیر سه راهه (در نوع دو مبدله)
14- خرابی کلید حرارتی یا استفاده از کلید حرارتی نا مناسب
15- لوله کشی نامناسب مدار گرمایش (پیچ و خم های زیاد - سایز نامناسب )
16- جابجا بستن لوله های رفت و برگشت ردیاتور ها
17- خرابی پتاسیومتر گرمایش
18- نزدیکی بیش از حد رادیاتور به پکیج دیواری آبگرم ( بویژه در لوله کشی انشعابی )
19- خرابی برد کنترل
عیب 2 : سیستم آب گرم مصرفی گرمای مطلوب را ندارد . علت چیست ؟
علت ها :
1- کم بودن ارتفاع شعله
2- دقت نداشتن NTC مصرفی
3- رسوب گرفتن مبدل مصرفی
4- خرابی شیر سه راهه در نوع دومبدله
5- تحریک نشدن فلوسوئیچ در نوع تک مبدله
6- دودکش نامناسب
7- اشکال در لوله کشی آب مصرفی ساختمان
8- دبی و سردی بیش از حد آب سرد ورودی
9- خرابی پتاسیومتر آب مصرفی
10- خرابی سوپاپ بای پس در نوع دو مبدله
11- اشکال در پمپ در نوع دومبدله
12- خرابی برد کنترل
عیب 3 : آب مصرفی مناسب ولی سیستم گرمایش کار نمیکند. علت چیست؟
علت ها :
1- خرابی پمپ در نوع تک مبدله
2- خرابی یا گیر کردن فلوسوئیچ
3- بازماندن سوپاپ بای پس در نوع تک مبدله
4- خرابی شیر سه راهه در نوع دو مبدله
عیب 4 :پکیج دیواری آبگرم انفجاری روشن می شود. علت چیست؟
علت ها :
1- تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن و مشعل
2- تنظیم نبودن فشار گاز
3- خرابی دودکش
4- ضعیف شدن جرقه ( عوامل ضعیف شدن جرقه : 1/ضعیف شدن برق شهری2/ ضعیف شدن ترانس جرقه زن 3/نشتی برق یا برق دزدی4/اکسید شدن الکترود جرقه زن
5- استفاده از قطعات گاز شهری بجای گاز مایع
6- مسدود شدن سوراخ های مشعل در اطراف جرقه زن
عیب 5 : فشار آب در مدار گرمایش افت پیدا می کند. علت چیست؟
علت ها :
1- وجود نشتی در مدار گرمایش
2- وجود هوا در مدار گرمایش
عیب 6 :  آب مصرفی پکیج دیواری آبگرم دچار نوسانات می شود . علت چیست؟
علت ها :
1- زیاد بودن ارتفاع شعله
2- پایین آمدن دقت NTC مصرفی
3- استفاده همزمان از چند شیر مصرفی
4- استفاده از پمپ فشار نامناسب در شبکه ساختمان
5- خرابی شیر سه راهه در نوع دو مبدله
6- کم بودن فشار آب ساختمان
عیب 7 : با افزایش دما ، فشار مدار گرمایش افزایش می یابد. علت چیست؟
علت ها :
1- خرابی یا تنظیم نبودن فشار آب
2- مسدود شدن شیلنگ منبع انبساط
3- متناسب نبودن منبع انبساط با حجم آب مدار گرمایش
عیب 8 : فشار در مدار گرمایش خود به خود بالا می رود و شیر اطمینان عمل میکند. علت چیست؟
علت ها :
1- راه یابی آب مصرفی به مدار گرمایش از طریق : شیر پرکن و مبدل مصرفی
عیب 9 : دمای مدار گرمایش خوب است ولی دمای آب مصرفی کم است . علت چیست؟
علت ها :
1- رسوب گرفتن مبدل مصرفی
2- فعال نشدن فلوسوئیچ در نوع تک مبدله در وضعیت زمستانه
3- خرابی NTC
4- خرابی سوپاپ بای پس در نوع دو مبدله
5- خرابی پتاسیومتر مصرفی در برد
6- کم بودن فشار آب
7- خرابی شیر سه راهه در نوع دو مبدله
8- خرابی برد کنترل

نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در تهران
 

با ما همراه باشید :

در ادامه لینک مقالات مفیدی را منتشر کردیم که شما با توجه به ایرادی که پکیج داره روی

لینک های زیر کلیک کرده و مطالب را با دقت بخوانید تا تعمیرات پکیج ایران رادیاتور به 

خوبی انجام بدید

 

البته ما تا پایان راه با شما هستیم

 

مقالات مفید جهت عیب یابی پکیج
ارور پکیج ایران رادیاتور مدل K24FF 
 علت هواگیری مداوم رادیاتورها در پکیج دیواری ایران رادیاتور 
روش تنظیم فشار پکیج دیواری ایران رادیاتور
نحوه ی راه اندازی حالت زمستانی پکیج ایران رادیاتور
نکات مهم قبل از انجام سرویس پکیج ایران رادیاتور 
 ایجاد صدای بلند در هنگام روشن شدن پکیج ایران رادیاتور 
 پکیج ایران رادیاتور در حالت تابستانی رادیاتورها گرم است 
پکیج ایران رادیاتور بدون هیچ درخواستی روشن میشود 
پکیج ایران رادیاتور در حالت تابستانی رادیاتورها گرم است 
پکیج ایران رادیاتور بدون هیچ درخواستی روشن میشود 
پکیج ایران ران رادیاتور روشن نمیشود 
فشار پکیج ایران رادیاتور خودبخود بالا میرود
آب گرم پکیج ایران رادیاتور گاهی سرد میشود 
آب مصرفی داغ است ولی شوفاژ سرد {پکیج ایران رادیاتور} 
آبگرم مصرفی گرمای مطلوبی ندارد {پکیج ایران رادیاتور}
 اطلاعاتی در مورد پکیج دیواری 
ارور پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF . L24CF 
کد خطای 70 در پکیج ایران رادیاتور 
کد خطای 30-40 در پکیج مدل آنالوگ ایران رادیاتور 
کد خطای 80 در پکیج ایران رادیاتور 
کد خطای 70-80 در پکیج ایران رادیاتور 
کد خطای 80-60 در پکیج ایران رادیاتور 
کد خطای 40-60-80 در پکیج ایران رادیاتور 
کد خطای 80-50 در پکیج ایران رادیاتور 
کد خطای 70-50 پکیج ایران رادیاتور 
کد خطای 60-50 در پکیج ایران رادیاتور 
کد خطای 80-70-40 در پکیج ایران رادیاتور 
کد خطای 40-70 در پکیج ایران رادیاتور 
کد خطای 40-60-80 در پکیج ایران رادیاتور
کد خطای 40-80 در پکیج ایران رادیاتور 

کد خطای 40-60-70 در پکیج ایران رادیاتور 

 

 

 

مشتری گرامی در صورتیکه با مطالعه مطالب زیر

 

موفق به رفع ایراد پکیج خود نشدید

 

با یکی از شماره های فوق تماس حاصل کنید

 

تا همکاران ما در اسرع وقت  مراجعه و با کمترین هزینه مشکل پکیج شما را برطرف کنند

 

البته قبل از تماس با هر تعمیرکاری قوانین خدمات پس از فروش را مطالعه کرده تا با حق و

حقوق قانونی خود در زمینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور آشنا شوید

قوانین خدمات پس از فروش


 

در مورد پکیج دیواری ایران رادیاتور :

 

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شو فاژ ها را در زمستان فراهم می کند . استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.

درباره پکیج گرمایشی دیواری ایران رادیاتور :

ویژگی ها :

آب گرم فوری و دائم بدلبل گرمایش لحظه ای آب

در مدلهای فن دار و بدون فن با راندمان بالای 90 درصد

در مدل های تک مبدل (سری B ) و دو مبدل حرارتی (سری E و M)

قطعات اروپایی

سیستم حفاظت در مقابل یخ زدگی و قفل شدن پمپ


 

بد نیست در مورد شرکت ایران رادیاتور کمی بیشتر بدانیم :

 

درباره شرکت ایران رادیاتور

 گروه صنعتي ايران رادياتور كه اكنون بزرگترين توليد كننده انواع رادياتورهاي آلومينيومي، پكيج شوفاژ هاي ديواري و انواع مشعل(خانگي و صنعتي) در خاورميانه مي باشد، با همت بيش 1500 نفر از كارمندان ، ومتخصصان، كارگران و همچنين توزيع كنندگان سخت كوش، خوشنام و پشت كار مديران در كنار سرمايه گذاري تدريجي پايدار با وجود ناپايداري هاي اقتصادي موجود داراي تاريخچه اي بشرح زير مي باشد :

 

* در سال 1358 شركت ايران رادياتور بعلت عدم تخصص صنعت ريخته گري داخلي در توليدرادياتورهاي آلومينيومي و ورود آن از اروپا با يك ماشين و تعدادي كارگر ساختماني در مساحتي حدود 1500 مترمربع در تهران تاسيس گرديد.

 

* در سال 1359 اولين محصول رادياتور آلومينيومي داخلي وارد بازار گرديد و گرمابخش ساختمانها در سطح كشور گرديد.

 

* در سال 1366 بعلت رشد سريع و كبود فضاي توليد، كارخانه به شهر صنعتي رشت كه از نظر فضا قابل گسترش بود، نقل مكان كرد.

 

* در سال 1369 بعلت كيفيت عالي و قيمتهاي رقابتي وبه ياري كمپين تبليغاتي عمويادگاربه بزرگترين توليد كننده صنايع گرمايشي تبديل گرديد.

 

* اواخر 1369 صادرات توليدات ايران رادياتور به 30 كشور جهان شروع گرديد.

 

* در سال 1370 شركت مشعل كار ري براي توليد مشعلهاي خانگي و صنعتي شروع به فعاليت نمود.

 

* در سال 1378 شركت گيلان شكيبا براي توليد انواع حوله خشك كن شروع به فعاليت نمود.

 

* در سالهاي 1379 الي 1384 از طرف وزارت بازرگاني بعنوان برترين صادر كننده سال معرفي گرديد.

 

* در سال 1383 توليد پكيج شوفاژ ديواري در اين گروه آغاز گرديد.

 

* در سال 1387 پيشرفته ترين آزمايشگاه تست انواع پكيج در سطح استاندارد هاي ملي براي هم سطح سازي محصولات بااستانداردهاي اروپايي تاسيس گرديد.

 

* در سال 1387 توليد لوله هاي چند لايه شروع گرديد.

 

* در سال 1393 توليد رادياتورهاي پنلي فولادي شروع گرديد.

 

و اكنون شرکت ایران رادیاتور :

 

v بزرگترين توليد كننده رادياتورهاي آلومينيومي – پكيج ديواري و مشعل(خانگي و صنعتي) در خاورميانه

 

v يكي از سه شركت برتر توليد كننده رادياتورهاي آلومينيومي در سطح جهان

 

v يكي از سه شركت برتر توليدكننده مشعلهاي صنعتي در جهان

 

v يكي از ده شركت برتر توليدكننده پكيج شوفاژهاي ديواري در جهان

 

v اكنون در اواسط راهي كه هدف گذاري شده هستيم و اميدواريم با همكاري و همت والاي پرسنل صادق ، سخت كوش و نظرات متخصصان و تشويق دست اندركاران در همه سطوح بتوانيم با كارآفريني هاي بيشتر، خدمات افزون تري را ارائه نماييم.

نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در تهران 

نحوه تماس با شرکت ایران رادیاتور

 


 

اینم تاریخچه تولید رادیاتور آلومینیومی توسط شرکت ایران رادیاتور :

 

 

تاریخچه فعالیت ایران رادیاتور

 

مطلوب‌ترین سیستم گرمایشی برای واحدهای مسکونی و اداری سیستم گرمایشی تابشی (RADIATION) و قلب این سیستم رادیاتور و مناسب‌ترین عنصر برای ساخت رادیاتور آلومینیوم است.
سال‌ها به علت فقدان سیستم‌های پیشرفته‌ ریخته‌گری و مونتاژ، رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ از خارج کشور وارد می‌شدند. اندیشه تولید رادیاتور آلومینیوم بلافاصله پس از پیروزی انقلاب به ذهن ما رسید.مطالعه کارشناسی نزدیک به یک سال به طول انجامید و شرکت تولیدی ایران رادیاتور در اواخر سال 1358 در تهران تاسیس و در زمینی به مساحت 3500متر مربع با 1500متر مربع بنا و حدود 30نفر کارگر شروع به کار کرد.
اولین محصولات کارخانه در اوایل سال 1359 روانه بازار و گرمابخش واحدهای مسکونی و اداری شد. به علت محدودیت فضابا موافقت وزارت صنایع و معادن در سال 1366 کارخانه به همراه کلیه ماشین‌آلات و تجهیزات به شهر صنعتی رشت انتقال یافت.
نصب و راه‌اندازی پرس‌های عظیم 1200تن ریخته‌گری تحت فشار (Diecast) و ماشین‌آلات تکمیلی، برای نخستین بار با همت و دستان کارشناسان و کارگران شریف ایرانی، بدون هیچ کمکی از خارج پایان یافت و اولین تولیدات از فاز اول کارخانه روانه بازار گردید.
با افزایش تولید، کمبود کالا در بازار داخلی کاملا برطرف شد و پس از سال‌ها تجربه با ارتقای کیفیت محصول و حضور آبرومندانه در نمایشگاه‌های بین‌المللی معتبر تاسیسات حرارتی در کشورهای آلمان (فرانکفورت) و ایتالیا(میلان) و با تلاش پیگیر در بازاریابی و کسب گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی به این توانایی رسیدیم که به عنوان بزرگترین واحد ریخته‌گری تحت فشار در کشور خاورمیانه و سومین تولیدکننده جهانی، رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ ساخت ایران را برای اولین بار به بیش از 30کشور از جمله کشورهای پیشرفته صنعتی اروپا صادر کرده، که در نتیجه در سال‌های 1379، 1383 و 1384 به عنوان «صادرکننده نمونه کشوری» انتخاب و از روسای جمهور محترم وقت لوح تقدیر دریافت نمودیم.
پس از رفع نیاز کشور به رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ برای تامین مشعل‌های مورد نیاز سیستم‌های حرارتی در بخش‌های ساختمانی و صنعت در سال 1371 اقدام به تاسیس «شرکت مشعل گاز ری» گردید که هم‌اکنون این شرکت با تولید ده‌ها مدل مشعل‌های گازوئیل‌سوز، گازسوز و دوگانه‌سوز تا سقف 4.000.000 Kcal/h و ارائه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور آرامش خاطر مصرف‌کنندگان در این بخش را نیز فراهم نموده است.
این نکته قابل تاکید است که توانایی رقابت با کشورهای پیشرفته صنعتی، صدور رادیاتور شوفاژ حتی به کشورهای اروپایی و در عین حال تامین کامل نیازهای داخلی، کار ساده‌ای نیست. شور و عشق می‌خواهد، تلاش توان‌سوز می‌خواهد و مدیریت فعال و دلسوز و روحیه همکاری جمعی تمام کارکنان را دست‌اندرکاران گروه صنعتی ایران رادیاتور اعم از کارگران، مهندسان و مدیران امیدوار شد که همچنان از گروه‌ همین عاشقان، تلاشگران و مدیران باشند. امیدوارند که همواره برای مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان این شرکت محصولات درجه یک با کیفیت بالا و قابل رقابت در بازارهای جهانی تولید نمایند.
از سال 1384 نیز با تولید پکیج‌های گرمایشی از نوع زمینی و دیواری در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف با آخرین تکنولوژی‌های پیشرفته روز، به توسعه کمی و کیفی محصولات تولیدی شرکت همت گماشتیم و بر خود می‌بالیم که باز هم همچون گذشته با تولید محصولی با کیفیت در خدمت مردم عزیز کشورمان هستیم.
در پایان لازم به یادآوری است که با توجه به اهمیت فوق‌العاده‌ای که مدیریت و کارکنان «گروه صنعتی ایران رادیاتور» برای کیفیت تولیدات خود قائل هستند، هم‌اکنون محصولات مختلف شرکت شامل انواع مشعل‌ها، رادیاتورها، حوله خشک‌کن‌ها، شوفاژ دیواری‌ها، دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بوده که در سال‌های 1385 و 1387 از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان «واحد نمونه کیفی در سطح ملی» انتخاب شد که این امر نیز مهر تایید دیگری بر کیفیت محصولات شرکت، و آرامش بخش خیال مصرف‌کنندگان می‌باشد.
هماهنگی مدل و رنگ رادیاتور .... زیبایی منحصر به فردی را به پیرامون خود می‌بخشد. گرمایش و ظرافت رادیاتور... معانی بی‌نظیر از طراحی مهندس این محصول است.
رادیاتورهای آلومینیومی گروه صنعتی ایران رادیاتور با ویژگی‌های بازدهی گرمایش بالا، مقاومت در برابر زنگ‌زدگی، سبکی و اشغال حداقل فضا با ظرافت طراحی، در نزد متخصصین تاسیسات ساختمانی طرفداران زیادی دارد.
سرمایه‌گذاری سنگین، به کارگیری متخصصین با تجربه و مدرن‌ترین ماشین‌آلات ریخته‌گری و مونتاژ اتوماتیک، کیفیت بی‌نظیر رادیاتورهای آلومینیومی این شرکت را تضمین می‌کند.
رادیاتورهای ما در تمام مراحل تولید، بر اساس استانداردهای 2000-1-9001 ISOتحت کنترل (نظارت) شدید واحد کنترل کیفیت قرار دارند.پره‌های رادیاتور به صورت بلوک‌ها با ظرفیت حرارتی مختلف مونتاژ می‌گردد، که این امر موجب انعطاف و راحتی طراحی و نصب رادیاتور می‌گردد.علاوه بر آن سفارش هر نوع بلوک‌بندی بر حسب سفارش مشتریان نیز با لحاظ نکات فنی پذیرفته می‌شود.
هر بلوک رادیاتور پیش از بسته‌بندی با کارتن، با یک لایه پلاستیک پوشیده می‌شود که این لایه تا پایان تمامی مراحل نصب از رادیاتور محافظت می‌کند.رادیاتورهای تولیدی ما به دلیل تضمین کیفیت‌ دارای 5 سال گارانتی است

 

 

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران
تعمير پكيج ايران رادياتور
تعميرات پكيج ايران رادياتور
اموزش تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
اموزش تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور
تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور
تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور
خدمات شرکت ایران رادیاتور
خدمات پس از فروش ایران رادیاتور
خدمات پس از فروش ايران رادياتور
خدمات مشتریان ایران رادیاتور
تعمیر ایران رادیاتور
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران
تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور
نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در تهران

روش تنظیم فشار بار پکیج ایران رادیاتور

 

برای بالا آوردن فشار بار پکیج ایران رادیاتور در مواقعی که فشار سیستم زیر خط عدد 1 روی گیج دستگاه باشد

همانطور که در تصویر فوق میبینید شیر کوچک و آبی رنگی زیر کلیه پکیج های ایران رادیاتور قرار دارد که با چرخاندن آن شیر در خلاف جهت عقربه های ساعت منوجه خواهیم شد که عقربه به سمت بالای عدد 1 حرکت خواهد کرد {البته به شرطی که فشار آب شهر زیاد باشد در غیر اینصورت باید زمانی که پیک مصرف آب پایین است یعنی ساعات 12 شب به بعد که فشار آب خوب است اینکار را انجام دهیم} و به محضی که عقربه مانومتر روی خط 1.5 بار رسید در جهت عقربه های ساعت ولوم شیر پرکن پکیج را میبندیم

نکته : حتما از بسته شدن کامل شیر در پایان کار اطمینان حاصل کنید

توجه : در صورتیکه عقربه بالاتر از 1.5 رفت برای پایین آوردن آن از دو راه میشه استفاده کرد اول اینکه از یکی از رادیاتورها {ترجیحا رادیاتور حوله خشک کن حمام} شیر هواگیری را باز کرده و مقداری آب تخلیه میکنیم تا درجه روی 1.5 رسیده و سپس میبندیم

نکته : در فصل تابستان اگر شیرهای رفت و برگشت رادیاتور که زیر دستگاه قرار دارد بسته باشد با تخلیه آب رادیاتور عقربه اصلا تکان نمیخورد پس قبل از هواگیری یکی از شیرهای رفت و برگشت رادیاتور {معمولا زیر همه پکیج ها 3 عد شیر وجود دارد که یکی از آن سه کوچکتر بوده و آن شیر ورودی آب سرد به دستگاه میباشد . آن دو شیر بزرگتر رفت و برگشت رادیاتورها میباشند} را باز کرده

راه دوم جهت تخلیه آب دستگاه و یا به عبارتی پایین آوردن فشار پکیج ایران رادیاتور به این طریق است که ورودی آب سرد به دستگاه را بسته و شیر پرکن پکیج را باز میکنیم و یک شیر آبگرم در ساختمان را باز کرده با این کار عمل پر کردن فشار سیستم بلعکس صورت گرفته و آب دستگاه تخلیه خواهد شد

 

نکته مهم : زمانی که فشار آب شهر کم بوده با روشن کردن پمپ دستگاه در حین باز بودن شیر پرکن گردش پمپ به افزایش فشار کمک زیادی خواهد کرد

 


 

با خرابی پکیج یکی از مشکلات اصلی که اکثر مصرف کنندگان با آن مواجه خواهند شد عدم توانایی در تشخیص تعمیرکار واقعی از تعمیرکار نماها میباشد که گاهی مشتری به خاطر این عدم آگاهی خسارات زیادی را متحمل میشود . قویا تاکید میکنیم در انتخاب تعمیرکار بیشترین حساسیت را به خرج بدید تا گرفتار افراد سودجو و کم تجربه نشوید . بهترین کار تماس با مراکز مجاز و دارای مکان ثابت و خطوط تلفن ثابت باشند

باید توجه داشت یک تعمیرکار ایده آل برای سرویس پکیج :

باید دارای مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای باشد

باید دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات پکیج باشد

باید از سوی مرکزی جهت ضمانت وی مورد تایید قرار گیرد

{تا در صورت وجود هر مشکلی پس از انجام تعمیرات و عدم پاسخگویی سرویسکار مرکزی جهت پیگیری داشته باشیم}

کلیه تعمیرکارانی که با این مرکز قرارداد دارند دارای شرایط فوق بوده

و مورد تایید این مرکز میباشند

 

 

انشاءالله مطالب این سایت مشکل یک نفرو هم حل کنه من راضیم

 

کپی برداری از مطالب این سایت از نظر شرعی

حرام است و پیگرد قانونی دارد