بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش پکیج های دیواری LG گلدیران در سراسر تهران

تعمیرات تخصصی پکیج گلدیران مدل پایونیر و پرستیژ در تمام نقاط تهران توسط کادری مجرب

بزرگترین مجموعه خدماتی گلدیران در سطح تهران

نماینده مجاز خدمات پس از فروش پکیج های دیواری گلدیران

خدمات پکیج گلدیران با سه شعبه فعال در استان تهران و بیش از 17 تعمیرکار با تجربه و دوره دیده

دفتر مرکزی خدمات پس از فروش پکیج گلدیران در تهران

مشترک گرامی شما جهت خدمات پکیج گلدیران در تهران فقط با ما تماس بگیرید

ارائه دهنده تعمیرات پکیج گلدیران به مصرف کنندگان محترم محصولات این شرکت میباشیم

ارائه دهنده خدمات پکیج ال جی در تهران با دو شعبه مرکزی توسط نیروی کارآمد زیر نظر شرکت

متخصص در زمینه تعمیر پکیج پایونیر گلدیران در تهران با کادری مجرب

متخصص در زمینه تعمیر پکیج پرستیژ گلدیران با کادری مجرب

در صورت نیاز به تعمیرکار پکیج گلدیران با ما تماس بگیرید

دفترچه راهنمای پکیج گلدیران

 

تلفن دفاتر خدمات پس از فروش گلدیران در سراسر تهران

88314410

22171477

 

 

کد خطا

شرح عیب

E1 نبودن گاز یا عدم تشخیص شعله
E2 دما بالای ۱۰۵ درجه سنسورحدعمل کرده است
E3 مشکل فن یا سوئیچ ایمنی دودکش
E4 کم بودن آب داخل دستگاه
E6 سنسور آبگرم مصرفی معیوب است
E7 سنسور رفت گرمایش معیوب است

download pdf

 

 دانلود دفترچه راهنمای گلدیران

پایونیر

پرستیژ


عیب یابی پکیج گلدیران

 

آبگرم مصرفی گرم نمیکند

 


در مدل پرستیژ :

 

 

 

ابتدا از مد زمستانی یا تابستانی ، سلکتور را تغییر می دهیم و FUNCTION را انتخاب می کنیم .

 

سپس با دو بار انتخاب کلید SET ،حالت « SET 01 » را انتخاب می کنیم .

 

بعد می توانیم با کلید + یا ــــ ، محدوده دمایی را بین 35 تا 60 درجه انتخاب می کنیم

 

در نهایت با دکمه ی SELECT تایید می کنیم .

 

 

 

زمانی که تنظیمات انجام شد ، می توانیم مجدد به حالت زمستانی یا تابستانی برگردیم.

 

 

 

در مدل پایونیر :

 

 

 

با چرخاندن سلکتور (که شکل شیر آب بر روی آن نمایش داده شده) به سمت + دما را بالاتر می بریم (حداکثر 60 درجه).

 

 

 

- در صورتیکه عدم گرمایش فقط برای یکی از شیرهای آب منزل باشد احتمال دارد ایراد از شیر منزل مشتری باشد (شیرهای اهرمی) در این حالت به ایشان اعلام شود شیری که آب گرم ندارد را درحالت آب گرم تا آخر باز کنند و سئوال شود که آیا فشار آبی که از شیر خارج میشود دقیقا مشابه فشار آب گرم خروجی از شیر سالم می باشد ؟ اگر جواب ایشا مثبت بود رسید صادر شود در غیر اینصورت احتمال دارد ایراد از شیر آب منزل باشد .

 

 

 

- ممکن است در زمان لوله کشی که لوله های آب گرم و سرد منزل مشتری بصورت توکار نصب شده است کنار همدیگر قرار گرفته باشد که در این حالت استاندارد مقررات ملی ساختمان اعلام میکند که لوله ها باید عایق بشوند در غیر اینصورت تبادل حرارتی اتفاق می افتد .

 

 

 

- د رصورت چک کردن کلیه موارد فوق و عدم رفع ایراد با ما تماس بگیرید

 

آب مصرفی گرم است ولی با بستن آب گرم اگر بلافاصله آب گرم را باز کنیم دستگاه دیر روشن میشود و آّب با تاخیر گرم میشود

 


از آنجاکه با خاموش شدن شعله فن دستگاه مدت زمان قابل تنظیمی را جهت تخلیه گاز و دود از محفظه احتراق روشن می ماند باعث می شود اگر بلافاصله آب گرم را باز کنیم تا قبل از خاموش شدن فن شعله روشن نشود به همین جهت در مواقعی که مشتری خواهان این هستند که مدت زمان کمتری بعداز باز و بسته کردن آب گرم ، آب گرم شود تنظیمات ذیل را با ایشان انجام دهید :

 

 

 

1- کلید سلکتوری را روی حالت func قرار دهید .

 

2- دکمه set را فشار داده تا set19 روی صفحه Display نمایان شود .

 

3- این set را میتوان با دکمه + و - از 15s - 250s تنظیم کرد که تنظیمات کارخانه آن 120s می باشد و اگر بخواهیم آب پس از بسته شدن ودوباره باز شدن زودتر گرم شود این set را روی مدت زمان کمتری تنظیم میکنیم پس از تنظیم زمان مورد نظر دکمه SELECT را انتخاب میکنیم تا دمای تنظیمی انتخاب شود.

 

 

 

در صورت تنظیم مورد فوق و عدم رفع ایراد با ما تماس بگیرید

22171477

88314410

 

فشار آبگرم مصرفی کم میباشد

 

اگر این مورد فقط در مورد یکی از شیرهای آب منزل صادق بود احتمالا" ایراد از شیر آب می باشد ، درغیر اینصورت رسید صادر شود.

 

 

 

عواملی که ممکن است موجب ایجاد این مشکل گردد به شرح زیر می باشد :

 

1- در صورتیکه فیلتر سختی گیر آب در مسیر آب شهر ورودی قرار گرفته باشد ، ممکن است بدلیل کیپی آن ، فشار آب ورودی شکسته شود .

 

2- در صورتیکه فیلتر در مسیر آب شهر قرار نگرفته باشد احتمال دارد مبدل رسوب گرفته باشد (البته این مورد در صورتیکه مدتی از نصب دستگاه گذشته باشد و نه در مواردیکه تازه نصب شده است اتفاق می افتد

 

آیا نصب سختی گیر الزامی است

 

بله .

 

فیلتر سختی گیر اب بدلیل از بین بردن میزان سختی آب ورودی به پکیج مانع از ایجاد رسوب در لوله های پکیج و همچنین مبدل میشود .

 

رادیاتورها گرم نمیشوند

 

در مدل پرستیز :

 

 

 

ابتدا از مد زمستانی ، سلکتور را تغییر می دهیم و FUNCTION را انتخاب می کنیم .

 

سپس با یکبار انتخاب کلید SET ،حالت « SET 00 » را انتخاب می کنیم .

 

بعد می توانیم با کلید + یا ــــ ، محدوده دمایی را بین 40 تا 85 درجه انتخاب می کنیم

 

در نهایت با دکمه ی SELECT تایید می کنیم .

 

 

 

زمانی که تنظیمات انجام شد ، می توانیم مجدد به حالت زمستانی برگردیم.

 

 

 

در مدل پایونیر :

 

 

 

با چرخاندن سلکتور (که شکل رادیاتور [4خط عمودی] بر روی آن نمایش داده شده) به سمت + دما را بالاتر می بریم (حداکثر 85 درجه)

 

رادیاتورها سرد و گرم میشوند

 


- ابتدا از مشتری سئوال شود که آیا رادیاتورها پس از سرد شدن مجددا" گرم می شود ؟در صورت تائید ایشان مدل دستگاه پرسیده شود .

 

 

 

1- مدل پرستیژ :

 

ابتدا دمای تنظیمی set 00 با ایشان چک شود تا دما روی یک دمای مناسب تنظیم شده باشد سپس set14 (اختلاف دمای بین لوله رفت و برگشت رادیاتور) با مشتری تنظیم شود .

 

الف) کلید سلکتوری را روی حالت func قرار دهید .

 

ب) دکمه set را فشار دهید تا set14 روی صفحه Display نمایش داده شود.

 

ج ) با دکمه + و - دمای نمایش داده شده درمحدوده دمایی بین 5 - 30 (بطور نرمال= 10 )درجه سانتیگراد تنظیم شود.

 

د) دکمه SELECT را جهت انتخاب دمای تنظیمی فشار دهید

 

ه ) کلید سلکتوری را روی علامت شبنم برف قرار میدهیم .

 

 

 

2- مدل پایونیر:

 

الف ) ابتدا دمای تنظیمی روی صفحه Display را باکلید سلکتوری مربوط به سیستم گرمایشی تنظیم می کنیم (لحظه تغییر کلید عدد چشمک زن نشانگر دمای تنظیمی می باشد ).

 

ب) از آنجاییکه این مدل مکانیکی می باشد ، تنظیم اختلاف دما توسط مشتری امکانپذیر نمی باشد و این کار تنها توسط نماینده قابل انجام است . (د راین مدل این اختلاف دما تنها روی دو درجه15 درجه سانتیگراد و 25 درجه سانتیگراد قابل تنظیم می باشد که در تنظیمات کارخانه این دما روی 15 درجه تنظیم شده است و نماینده نصب نیز حالت انتخابی را تغییر نمیدهد) . پس د راین مدل تنها در صورتیکه مشتری اعلام کند مدت زمان گرم بودن رادیاتورها بالاست و میخواهیم رادیاتورها مدت زمان کمتری گرم باشند رسید صادر شود .

 

نحوه راه اندازی پکیج دیواری گلدیران

 

پکیج دیواری با گاز طبیعی شهری و گاز مایع می توانند کار کنند. راه اندازی پکیج دیواری نیاز به کنترل و بررسی دقیق دارد. ابتدا باید به خوبی دستگاه را چک کنید و از عدم وجود نقص مطمئن شوید. شیرهای آب بین پکیج و سیستم گرمایشی پکیج دیواری باید باز باشند. هوای درون سیستم مرکزی پکیج دیواری باید کاملا تخلیه شده باشد. از عدم وجود نشتی آب یا گاز مطمئن شوید. هیچ ماده قابل اشتعالی را در اطراف پکیج قرار ندهید. از مسیر دودکش و مسدود نبودن ان اطمینان حاصل کنید. فشار گاز باید به اندازه کافی باشد، همچنین فشار شارژ روی یک فشار متعادل و مناسب داشته تنظیم شده باشد. زمانی که از مکان قرار گیری و اصولی که به آن اشاره کردیم، اطمینان حاصل نمودید، پکیج دیواری را روشن کنید.

 

حال که پکیج دیواری را روشن نمودید، از عملکرد صحیح دودکش مطمئن شوید، لوله های هوا را چک کنید و گردش صحیح آب بیم پکیج و سیستم گرمایشی را بررسی نمایید. شیر گاز را چک کنید و از تولید آب گرم اطمینان حاصل نمایید. دمای پکیج دیواری از موارد دیگری است که باید بررسی کنید. مصرف سوخت بر روی کنتور گاز نمایش داده می شود، مقدار ان را با مقدار مشخص شده در جدول مشخصات فنی چک کنید.

 

نصب، راه اندازی، اجرا، تعمیر و نگهداری از پکیج دیواری باید توسط متخصصین این حرفه صورت گیرد، در صورتی که کوچکترین اشتباهی در نصب و راه اندازی یا تعمیر پکیج دیواری انجام دهید، خسارات جبران ناپذیری را متحمل خواهید شد، هر چند ار به درستی یک نصاب ماهر و متخصص کارهای مربوط به نصب و اجرای پکیج را انجام دهد و در صورت لزوم ان را سرویس کند، ایمنی ترین و بهینه ترین سیستم گرمایسی برای منازل و مراکز تجاری خواهد بود.

 

پکیج دیواری دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، در صورتی که هر گونه مشکلی ایجاد شد، باید با پشتیبانان مرکز فروش تماس برقرار کنید، در صورتی که دست به کاری بزنید و پکیج را دستکاری کنید، پکیج دیواری از گارانتی خارج می شود و خدماتی که بعد از آن به شما ارئه می گردد، شما را مشمول هزینه می کند.

 

کد خطای پکیج گلدیران
کد:(E1)=نبودن گاز یاعدم تشخیص شعله
کد:(E2)=دما بالای ۱۰۵درجه سنسور حد عمل کرده است.
کد:(E3)=مشکل فن یا سویئج ایمنی دودکش
کد:(E4)=کم بودن آب داخل دستگاه
کد:(E6)=سنسور آبگرم مصرفی معیوب است.
کد:(E7)= سنسور رفت گرمایش معیوب است.

 

تعمیرات محصولات لوازم خانگی گلدیران GoldIran

 

 

 

نصب ، تعمیر , جرم گیری پکیج دیواری گلدیران GoldIran

 

 

 

 

 

با تکنسین های کاملا مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به همشریان عزیز می باشد

 

 

 

تعمیرات صد در صد در منزل با قطعات اصل و در کوتاه ترین زمان ممکن

 

 

 

با فاکتور رسمی و ضمانت نامه کتبی

 

 22171477

88314410

09120974053